رهبر انقلاب بحرین: رهبر ایران حسین زمان است


رهبر انقلاب بحرین طی سخنرانی خود به مناسبت عزاداری محرم، رهبر انقلاب اسلامی ایران را حسین زمان دانست که در برابر یزیدان زیادی به پا خواسته است.

9/5/2020 9:20:31 AM
کد خبر: 4755

به گزارش سارنا به نقل از فارس، آیت الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان و انقلاب بحرین، خواستار حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه شد و گفت که رهبر انقلاب ایران، حسین زمان هستند.

آیت‌الله عیسی قاسم امروز جمعه طی سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم در جمع اهالی استان زنجان گفت که ایران اسلامی امروز از نعمت رهبری ولی‌ فقیه برخوردار است و یاری و ولایت ایشان، یاری و ولایت امام حسین (ع) است.

در متن سخنرانی رهبر انقلاب بحرین آمده است: «با نزدیک شدن عاشورا فکر ما متوجه اهمیت موضوع حلقه زدن به دور رهبریت خردمند دین که مورد رضایت الهی است می گردد، که این رهبریت در زمان ما و در عصر غیبت در رهبری فقیه عادل، خبره و با کفایت نمود می یابد».

وی خاطرنشان کرد: «ایران اسلامی امروز از نعمت رهبری ولایت فقیه برخوردار است که نصرت و یاری رساندن به اسلام همان نصرت و یاری وی (امام حسین ع) می‌باشد، و صدق ولایت و سر سپردگی به امام حسین علیه السلام فقط با ولایت صادقانه نسبت به ایشان صحت می یابد. ایشان حسینی است که امروز در جهان در مقابل هزاران یزید ایستاده است».

او گفت: «محرم امتحانی برای ما است که دستمان را در دست حسین علیه السلام می‌گذاریم یا در دست یزید؟ آیا مسلک ما مسلک حسین علیه السلام است یا مسلک یزید؟ حسین ولی الله است و یزید از اولیای شیطان. هرکسی ولایت حسین (ع) را پذیرفت باید ولایت کسی را هم که حسین (ع) از رهبری او رضایت دارد بپذیرد. همچنین هرآنکس که ولایت یزید را پذیرفت با ولایت حسین (ع) و با ولایت کسی که حسین (ع) ولایت او را قبول دارد، وارد جنگ شده است».

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.