شما نماینده مطالبات ملت هستید/ دیدار با مسئولان سابق و بیمعرفت یا کشف و شنود اطرافیان رئیس جمهور با MI6 وظیفه شما نیست


در پی دیدار برخی نمایندگان مجلس (لیست امید) با رییس جمهور اسبق، نمایندگان موافق و مخالف این دیدار به صف شدند و در صحن علنی مجلس به جدال پرداختند.

3/17/2019 11:57:29 AM
کد خبر: 1411

به گزارش سارنا به نقل از الف، در پی دیدار برخی نمایندگان مجلس (لیست امید) با رییس جمهور اسبق، نمایندگان موافق و مخالف این دیدار به صف شدند و در صحن علنی مجلس به جدال پرداختند. جایگاه و تریبون مقدسی که صاحبان آن باید صدای ملت باشند آن هم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم. جالب اینجاست هر دو گروه برای بیان موافقت و مخالفت خود از منافع ملی، مایه گذاشتند. موافقین، این دیدار را برای وحدت و در راستای منافع ملی خواندند و مخالفین بر ضد منافع ملی! اما بهتر است نمایندگان محترم بدانند این دیدارها و گعده ها نه منافع ملی را تامین میکند و نه تهدید.

نمایندگان محترم؛ منافع ملی را امروزه فساد گسترده و فراگیر تهدید می کند. وضعیت نامناسب وسخت اقتصادی و معیشتی مردم منافع ملی را به خطر می اندازد. شکم های گرسنه و دستان خالی پدران ناشی از فساد و تبعیض و بی عدالتی بر خلاف منافع ملی است. صف های طویل و بدقواره و آزار دهنده که هر روز برای کالایی برپا می شود هم هتک آبروی مردم است و هم بر خلاف منافع ملی است. گوشت کیلویی 100 هزر تومان و مرغ کیلویی 17 هزار تومان آن هم در ایران، بر خلاف منافع ملی است.

دیدار با چهره های سیاسی و دوره گردی و مصاحبه مسولان سابق و بی معرفت! که در بزنگاه ها برای منافع جناحی سکوت می کنند و نگران ریزش حامیان خود هستند و ابهام افزایی می کنند و یا اینکه ناجوانمردانه به تمام ارکان نظام حمله می کنند و از مفسدین اقتصادی و فراری دفاع می کنند و آنها را " آدم های بدی نمی دانند!" نه منافع ملی را به خطر می اندازد نه تامین می کند. فقط فاصله مردم با آنها بیشترمی شود البته با مرور زمان. چون یا غرق اشرافی گری خود هستند و از درد و خواست مردم غافل اند و یا با عوام فریبی و سو استفاده از احساسات مردم درد و خواست آنها را دست مایه قدرت طلبی و تسویه حساب سیاسی خود قرار می دهند. بگذارید زمان بگذرد این حضرات الان از آب گل آلودی که اتفاقا خود درست کرده اند ماهی می گیرند! وگرنه به جای مطالبه گری باید پاسخگو باشند.

نماینده محترمی که در راستای وظایف نظارتی! خود سرزده به گمرک می رود، چرا به جای آن نظارت ها و این دیدار ها، سرزده به انبارهای توزیع اقلام اساسی نمی رود؟ چرا برسیستم ناکارآمد توزیع این اقلام نظارت نمی کند؟  آن یکی نماینده محترم چرا به جای کشف جاسوس و شنود مذاکرات اطرافیان رییس جمهور! با MI6، به میان مردم و صف توزیع گوشت و مرغ و شکر نمی روند و پای درد دل مردم نمی نشینند تا چهره های افسرده آنان را ببینند و از عمق خواست و درد دل شان آگاه شوند؟

دولت محترم که توان سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی جامعه را ندارد و با تصمیمات اشتباه و تصمیم نگرفتن ها ارزش پول ملی را کاهش داده و با بی تدبیری نه تنها مردم را این چنین به صف کرده بلکه از توزیع درست و آبرومندانه اقلام اساسی هم بازمانده است. برخی از نمایندگان هم وظیفه نظارتی خود را وانهاده و و درگیر تبیین منافع میلی! خود هستند.

نمایندگان محترم منافع ملی امروز مطالبات موکلین شماست نه خواسته های سیاسی شما. به میان مردم بروید و ببینید دغدغه و خواسته آنها چیست.  وکلام آخر اینکه این مردم انقلاب کردند و از آن هم دفاع کردند و در بزنگاه ها پای انقلاب ایستادند و می مانند و به نوبه خود بهتر می توانند منافع ملی را تامین و حراست نمایند. شما مسولین بهتر است تدبیری برای امور اقتصادی کشور بکنید. مردم خود بهتر می دانند چگونه با چهره های سیاسی رفتار نمایند و چگونه اینکه آنها را "تکرار" و یا "حذف" کنند.

حسام بابابیگ

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.