مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد


مراسم تشییع و اقامه‌ نماز بر پیکر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، صبح روز چهارشنبه در مصلای امام خمینی تهران با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

12/26/2018 9:44:14 AM
کد خبر: 666

مراسم تشییع و اقامه‌ نماز بر پیکر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، صبح روز چهارشنبه در مصلای امام خمینی تهران با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور رؤسای سه قوه، مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماز اقامه کردند و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم از خداوند مسألت کردند.

پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی با حضور مردم از درب مصلی تا خیابان خیابان ولیعصر (عج) تشییع شد.

همچنین مراسم تشییع و تدفین رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز چهارشنبه (5 دیماه) از ساعت 14 در قم، محل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که مدتها از بیماری رنج می‌برد، دوشنبه شب سوم دی ماه 97 در یکی از بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک گفت.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی از مرحوم سیدمحمود هاشمی شاهرودی به عنوان استادی بزرگ در حوزه علمیه قم و کارگزاری با وفا در مهمترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی، عضو مؤثری در شورای نگهبان و رئیس موفقی در مجمع تشخیص مصلحت که آثار و برکات علمی بسیاری از خود بر جای نهاد، یاد کردند.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهارشنبه‌شب (۵ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

همچنین پنج‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح مراسم بزرگداشتی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.