افسوس گواردیولا از فرصت سوزی شاگردانش برابر رئال


سرمربی منچسترسیتی به فرصت های زیادی که تیمش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان از دست داد، واکنش نشان داد.

4/27/2022 11:03:29 AM
کد خبر: 8535

سرمربی منچسترسیتی به فرصت های زیادی که تیمش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان از دست داد، واکنش نشان داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از BT SPORT، منچسترسیتی و رئال مادرید بامداد چهارشنبه (۷ اردیبهشت) در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد منچستر به مصاف هم رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و دیدنی، سیتی با نتیجه ۴ بر ۳ رئال مادرید را شکست داد.

اما پپ گواردیولا از فرصت های از دست رفته منچسترسیتی در دیدار برابر رئال مادرید ابراز ناراحتی کرد. گواردیولا به BT Sport گفت: این یک بازی فوق العاده برای هر دو طرف بود. ما کارهای خوبی انجام دادیم. متأسفانه ۳ گل خوردیم و نتوانستیم بیشتر گل بزنیم. کاری که ما با توپ و بدون توپ انجام دادیم یعنی ایجاد موقعیت ها فوق العاده بود. ما یک بازی فوق‌العاده مقابل یک تیم بسیار خوب انجام دادیم. کیفیت رئال مادرید به حدی است که می توانند شما را در هر حال مجازات کنند.

رئال پیش از این در مراحل حذفی این فصل، پاری سن ژرمن و چلسی را حذف کرده است و امیدوار است در دیدار برگشت بتواند شکست نزدیک در اتحاد را جبران کند. 

گواردیولا گفت که سیتی از برنامه بازی دفاعی استفاده نخواهد کرد و قول داد که برای پیروزی به سانتیاگو برنابئو برود.

او گفت: فوتبال یک نمایش فوق العاده است. به کارلو و تیمش تبریک می گویم زیرا آنها بسیار خوب هستند. ما هم تیم خوبی هستیم و می توانیم بهتر از این عمل کنیم و به فینال برسیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با تمام توان در دیدار برگشت برابر رئال مادرید به میدان برویم. اما بحث رسیدن به فینال است و گاهی اوقات در فوتبال هر اتفاقی رخ می دهد. ما به مادرید می رویم تا بازی را ببریم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.