وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم


وزیر خارجه لبنان با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حاکمیت لبنان به‌ویژه طی روزهای گذشته در مرز این کشور با فلسطین اشغالی تأکید کرد: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم.

7/30/2020 7:45:19 PM
کد خبر: 4592

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم و به نقل از پایگاه خبری العهد، «ناصیف حتی» وزیر امور خارجه و مهاجران لبنان در یک گفتگوی مطبوعاتی تأکید کرد که لبنان طی این دو روز شکایت خود را ضد تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به شورای امنیت ارائه خواهد داد و این موضوع جدیدی نیست؛ چرا که اسرائیل دائماً سیاست‌های متجاوزانه خود را در قبال لبنان ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه لبنان افزود: شکایت خود را با استناد به تجاوزات مکرر اسرائیل تقدیم شورای امنیت می‌کنیم و این حق قانونی لبنان است.

هیئت دولت لبنان سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای به‌ریاست «میشل عون» رئیس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری «بعبدا» برگزار کرد که هیئت دولت لبنان در این جلسه تصویب کرد که شکایتی به سازمان ملل در اعتراف به تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تحویل دهد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته جاری موجی از آتش به‌سمت خاک مرزی لبنان گشود و مدعی خنثی کردن عملیات حزب‌الله شد. اما حزب‌الله ساعتی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد، «تمام آنچه رسانه‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، دروغ است» و از جانب مقاومت گلوله‌ای شلیک نشده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.