برتری مجدد بایدن بر ترامپ در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا


تازه ترین نظرسنجی دو رسانه معتبر آمریکایی از برتری «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور حکایت دارد.

7/19/2020 3:52:56 PM
کد خبر: 4517

به گزارش سارنا به نقل از فارس، تازه ترین نظرسنجی دو رسانه معتبر آمریکایی از پیشتازی نامزد دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری ایالات متحده حکایت دارد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی ان ان»، نظرسنجی تازه شبکه «ای بی سی» و روزنامه «واشنگتن پست» از برتری «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا حکایت دارد. در این نظرسنجی تازه بایدن توانست 55 درصد آرا را به خود اختصاص دهد در حالی که ترامپ توانست 40 درصد آرا شرکت کنندگان را به نام خود ثبت کند.

به گزارش سی ان ان، جو بایدن از بخت و اقبال مساعدتری در حومه‌های ایالتی  آمریکا برخوردار است به طوریکه  در نظرسنجی شبکه ای بی سی و  روزنامه واشگتن پست بایدن توانست در حومه ها 52 درصد آرا به به خود اختصاص دهد در حالی که این رقم برای ترامپ 43 در صد بود.

جمع آوری آرای اهالی حومه  یک برتری قابل توجه برای بایدن محسوب میشود زیرا در انتخابات چهار سال گذشته ترامپ توانسته بود در نظرسنجی شبکه ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست با برتری 45 درصدی رقیب آن زمان خود «هیلاری کلینتون» را که 35 درصد آرا را کسب کرده بود، شکست دهد.

هفته گذشته نیز نظرسنجی‌ در 6 ایالت کلیدی در آمریکا از پیش افتادن جو بایدن نا از دونالد ترامپ  حکایت داشت. نظرسنجی مشترک شبکه خبری «ان‌بی‌سی» و موسسه نظرسنجی «Change Research» نشان داد که شرکت کنندگان در این نظرسنجی در 6 ایالت مهم آمریکا امتیاز پایین‌تری را به ترامپ در زمینه نحوه مدیریت طیفی از موضوعاتی کنونی این کشور دادند.

جو بایدن، معاون ریاست جمهوری سابق آمریکا در این نظرسنجی برتری کمی بر ترامپ در ایالت‌های آریزونا، فلوریدا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین داشت در حالی‌که  در ایالت کارولینای شمالی این دو خیلی نزدیک به هم بودند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.