هازارد: این فصل بدترین سال دوران ورزشی ام بود


هافبک رئال مادرید اعلام کرد فصل جاری بدترین سال دوران ورزشی اش بوده است.

7/19/2020 3:15:05 PM
کد خبر: 4511

هافبک رئال مادرید اعلام کرد فصل جاری بدترین سال دوران ورزشی اش بوده است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، ادن هازارد در یک مصاحبه نخستین سال خود به عنوان بازیک رئال مادرید را مرور کرد. هافبک بلژیکی در طول فصل با آسیب دیدگی های متعدد روبرو شد و به همین خاطر هرگز نتوانست بهترین سطح خود را به نمایش بگذارد.

بازیکن رئال مادرید گفت: اولین سال حضورم در مادرید بد بود. در این فصل از لحاظ گروهی توانستیم فاتح لالیگا شویم اما از لحاظ فردی بدترین سال دوران ورزشی ام بود. به خاطر تمام اتفاقاتی که افتاد فصل کمی عجیب بود. فصل تاکنون خوب بوده است اما اگر بتوانیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عبور کنیم بهتر هم خواهد شد. زمانی که در رئال مادرید بازی می کنید می خواهید همه عناوین را فتح کنید. عنوان بعدی می تواند لیگ قهرمانان باشد هر چند که سخت است چون باید برابر منچسترسیتی بازی کنیم که تیم خیلی خوبی است. 

هازارد درباره زین الدین زیدان صحبت کرد و گفت: همه او را به عنوان بازیکن می شناختیم او بهترین بود. به عنوان سرمربی هم نیازی نیست درباره اش توضیح بدهیم. او در مدت تنها چند سال نشان داد که یکی از بهترین های جهان است. مربیگری اش مانند زمان بازیگری اش است. او انسان ساده ای است که می داند چه زمانی حرف بزند. به بازیکنانش اعتماد دارد و بازیکنان نیز به او اعتماد دارند. 

هافبک رئال مادرید در پایان به تمجید از کریم بنزما پرداخت و اظهار کرد: او در مادرید حضور دارد تا بازی ها را با پیروزی به پایان برساند و گلزنی کند. او امسال دوباره نشان داد که بهترین است. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.