بایرن حریف پاری سن ژرمن در فینال شد


بایرن مونیخ توانست لیون را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

8/20/2020 8:08:32 AM
کد خبر: 4693

ایرن مونیخ توانست لیون را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، دومین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و لیون در لیسبون برگزار شد و باواریایی ها با سه گل حریف فرانسوی شان را شکست دادند تا فینالیست شوند. 

برخلاف انتظار لیون بازی را خوب شروع کرد و دو فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از آن ها بهره ببرد تا نتیجه را به نفع خود کند. در چنین شرایطی بایرن به گل دست یافت. گنباری از سمت راست حرکت خود را شروع کرد و به راحتی توانست از پشت محوطه جریمه ضربه خود را به سمت دروازه بزند و گل نخست را به نام خود ثبت کند. 

پس از این گل شرایط بازی کاملا عوض شد و باواریایی ها تیم برتر میدان بودند. آن ها اجازه موقعیت سازی به لیون نمی دادند و از طرفی خود صاحب فرصت هایی برای گلزنی می شدند. تیم آلمانی پس از این که چند موقعیت را از دست داد در یک حمله دوباره توسط گنباری به گل رسید. بازی در دقیقه ۳۲ با نتیجه ۲ بر صفر به نفع بایرن شد. 

شاگردان فلیک به راحتی کار می کردند. در مقابل لیون توان غلبه بر حریف آلمانی اش را نداشت. مارسلو و فرناندو مارسال از لیون با کارت زرد جریمه شدند. نیمه اول با پیروزی بایرن به پایان رسید. 

در شروع نیمه دوم هر دو تیم یک تعویض داشتند. تیاگو مندس به جای برونو گیمارش به میدان رفت و ژروم بواتنگ زمین را ترک کرد تا نیکلاس شوله جانشینش شود. بازی نسبتا برابر بود اما لیون بیشتر برای گلزنی تلاش می کرد و به همین خاطر موقعیت های خطرناک به این تیم تعلق داشت. مشکل اصلی تیم فرانسوی ضربات پایانی بودند البته مانوئل نویر هم اجازه نمی داد دروازه اش به راحتی باز شود. 

دو تیم تغییرات دیگری در ترکیب ایجاد کردند. بایرن در ۱۰ دقیقه پایانی بازی بهتری به نمایش گذاشت و گل دیگری به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی که در طول بازی تلاش می کرد گلزنی کند در نهایت گل سوم تیمش را وارد دروازه لیون کرد. 

باواریایی ها با یک پیروزی قاطع به دیدار نهایی راه پیدا کردند و یکشنبه هفته آینده ساعت ۲۳:۳۰ برای کسب قهرمانی مقابل پاری‌ سن ژرمن بازی خواهند کرد. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.