تمجید FIBA از عملکرد تیمی ذوب‌آهن


فدراسیون جهانی بسکتبال از عملکرد تیمی بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان تعریف و تمجید کرد.

1/1/2023 3:09:55 PM
کد خبر: 10060

فدراسیون جهانی بسکتبال از عملکرد تیمی بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان تعریف و تمجید کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، از هفته دوم رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه غرب آسیا،‌ تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با یک بازی برتر مقابل الاتحاد اهلی سوریه به پیروزی برسد که این برد از جنبه نحوه بازی شاگردان فرزاد کوهیان،‌ مورد توجه فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) قرار گرفت.

فیبا با انتشار گزارشی از آمار و عملکرد دو تیم در این بازی نوشت: ذوب‌آهن تنها تیم در این مسابقات است که متکی به یک یا دو بازیکن برای امتیاز آوری نیست. فیبا با بیان اینکه ذوب‌آهن “super scorer” ندارد و یک تیم واقعی است،‌ به امتیاز آوری تقریبا همه بازیکنان نماینده ایران نیز تاکید کرد.

طبق آمار منتشر شده توسط فیبا، ۹ بازیکن از ۱۱ بازیکنی که در بازی با الاتحاد برای ذوب‌آهن به زمین رفتند،‌ موفق به امتیاز آوری شده‌اند. ۵ نفر از این بازیکنان نیز مثبت ۱۰ امتیاز را به ثبت رسانده‌اند.

در صدر جدول امتیاز آوران ذوبی‌ها مقابل الاتحاد نیز فرید اصلانی با کسب ۱۵ امتیاز قرار دارد. محمدحسین احمدی ۱۳، آرمان زنگنه ۱۱،‌سجاد مشایخی ۱۱ و ارسلان کاظمی نیز ۱۰ امتیاز را برای تیم فرزاد کوهیان به دست آوردند.

FIBA در ادامه گزارش خود با تمجید از عملکرد تیمی بازیکنان ذوب‌آهن نوشت: "آن‌ها در این بازی نشان دادند که به اشتراک گذاشتن توپ و پاس کاری زیاد بخشی از هویت آن‌ها است. ذوب آهن ممکن است همانند سایر تیم‌ها هنوز بازیکنی در نقش "سوپر گلزن" نداشته باشد،‌ اما آن‌ها راه‌های خود برای گلزنی و ثبت امتیاز را پیدا می‌کنند تا همه را تحت تأثیر قرار دهند."

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.