امام جمعه ملبورن: شهید سلیمانی فقط فرمانده نبود، بلکه مکتب انسان ساز داشت


امام جمعه ملبورن گفت: شهید سلیمانی فقط فرمانده نبود، بلکه مکتب انسان ساز داشت امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرده است تا زمانی که فرماندهی جبهه و محور مقاومت را به عهده داشت.

1/2/2023 9:06:27 AM
کد خبر: 10069

به گزارش سارنا به نقل از مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن طی پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و سایر شهدای محور مقاومت گفت: شهید سلیمانی فقط فرمانده نبود، بلکه مکتب انسان ساز داشت و درهرجا که محفلی برپا می‌شد با مدیریت این شهید والا مقام در آن محفل نورانیت خدا و اهل بیت علیهم السلام وجود داشت.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن گفت: سردار عزیز اسلام و محبوب ملت‌های منطقه از خاورمیانه تا شبه قاره، قهرمان صیانت از کرامت انسانی در جهان سردار سلیمانی، سه سال پیش، به طواف خورشید حق رفت اما یاد و نام عزیزش به دلاورمردی و نیکنامی بر جریده ی عالم، ثبت شد.

وی اظهار داشت: ژنرال سلیمانی با عزم و اراده‌ای آهنین و ایمانی الهی، مخلصانه، مجاهدت نمود. با سربلندی زندگی کرد و با افتخار، جان خود را فدای آرمان‌های امت اسلامی و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران نمود و اکنون که ۳ سال از عروج آن عزیز و پیوستنش به خداپیوسته سپری می‌شود؛ در سرای آخرت در جوار رحمت الهی، جاوید و متنعم است و در قلوب مؤمنان و ارادتمندان، زنده و فراموش نشدنی، است.

امام جمعه ملبورن افزود: شهید سلیمانی فقط فرمانده نبود، بلکه مکتب انسان ساز داشت و در هر جا که محفلی بر پا می‌شد، با مدیریت شهید سلیمانی در آن محفل نورانیت خدا و اهل بیت (ع) وجود داشت.

وی تاکید کرد: خروجی و کارکردهای شهید سلیمانی محصول برکت و فضل الهی و دست پرورده و تربیت شده مکتب اسلام ناب محمدی بود و امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرده است تا زمانی که فرماندهی جبهه و محور مقاومت را به عهده داشت.

سمانه نوری زاده قصری

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.