بیانیه النجباء در سالگرد شهادت سردار سلیمانی: پرچم انتقام را برافراشته نگه می‌داریم


جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه سومین سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه‌ای از حتمی بودن گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی خبر داد.

1/3/2023 8:27:40 AM
کد خبر: 10076

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، جنبش النجباء در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های مختلف قرار گرفت ضمن اشاره به اینکه "اشغالگران آمریکایی و مزدوران آن‌ها در این مدت برای حفظ آبروی خود با فریبکاری تلاش کرده‌اند که حجم تلفاتشان را پنهان کنند"، خاطرنشان ساخت: آزادگان جهان از میزان تلفات دشمن اطلاع یافته‌اند؛ و با مشتی خاک هرگز نمی‌توان خورشید را پوشاند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با این وجود، ما هیچگاه آرام نگرفته و پرچم انتقام را همچنان برافراشته نگه می‌داریم تا زمانی که حضور آنان در عراق و غرب آسیا به‌طور کامل پایان یابد.

 جنبش النُجَباء عراق با تکرار موضع ثابت خود مبنی بر توهم آمیز و بیهوده بودن "مذاکره مسالمت‌آمیز با اشغالگران جنایت‌پیشه، احمق و سلطه‌جو"، خاطرنشان کرد: این واقعیت به‌زودی بر همگان ثابت می‌شود؛ اشغالگران هرگاه روی آرامش ببینند، بر زیاده‌خواهی، سلطه‌گری، اقدامات خرابکارانه و مداخله‌جویانه خود می‌افزایند و هروقت با آنان مبارزه شد و هدف قرار گرفتند، به گوشه‌ای پناه برده و مشغول توطئه‌چینی شده‌اند.

 این بیانیه با استناد به قرآن کریم که "قصاص" را نسخه‌ای حیات‌بخش برای مجازات جنایتکاران معرفی کرده، یادآور شده است: حیات ملت‌ها و حفظ حاکمیت‌شان در گرو مبارزه و انتقام‌گیری از متجاوز بوده و کسی آن را هدیه نمی‌دهد!

مقاومت اسلامی النُجَباء سپس یادآور شد: امروز همه می‌دانند که رژیم شرور و مستکبر آمریکا کلیه توافقات گذشته را نقض کرده و زیر بار آن‌ها نرفته است. حتی به قانون مجلس نمایندگان که در سال 2020 تصویب شد و مفاد آن بیرون راندن همه نیروهای اشغالگر از عراق است، اعتنا نکرده و با گروه مذاکره‌کننده عراقی رفتاری تحقیرآمیز دارد.

در پایان بیانیه جنبش النُجَباء تصریح شده است: همه این موارد و موارد دیگر، ثابت می‌کند که قدرت عراق بلکه حتی حفظ حاکمیت و ثبات کشور، با مقاومت نظامی محقق می‌شود و در برابر این اشغالگران دروغگو، هیچ گزینه دیگری فایده ندارد. گزینه ملت، مقاومت است و گزینه ما نیز مقاومت است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.