بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو


دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسوی بیانیه صادر کرد و نوشت:نشریه شارلی ابدو فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان، باور میلیون ها انسان را به سخره و توهین گرفت.

1/8/2023 9:19:23 AM
کد خبر: 10111

به گزارش سارنا به نقل از مهر، دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسوی بیانه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نشریه شارلی ابدو، که چندی پیش با وقاحت به ساحت پیامبر مهربانی (ص) توهین کرد و قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد، بار دیگر به بهانه آزادی بیان، باور میلیون‌ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد.

کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.

بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش خار چشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است.

اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.

دفتر تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن توهین‌های نشریه شارلی ابدو و هدایت و حمایت دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور در انجام این اقدامات هتاکانه و وقیحانه، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی مستقل و آزاده و دستگاه قضائی، وزارت خارجه و تمامی نهادهای اسلامی و بین المللی انتظار دارد تا با برخورد محکم و شایسته با آن نشریه و حامیانش، از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.

 

فاطمه علی آبادی

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.