قهرمانی مقتدرانه بارسا در سوپرکاپ اسپانیا / رئال مادرید حرفی برای گفتن نداشت


بارسلونا در نمایشی برتر در الکلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال مادرید را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی برسد.

1/16/2023 11:29:51 AM
کد خبر: 10187

بارسلونا در نمایشی برتر در الکلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال مادرید را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب فینال سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر یک بارسلونا به پایان رسید تا ژاوی به نخستین جامش در مقام سرمربی‌گری بارسا برسد.

در این دیدار بارسلونا از همان ابتدا توانست موقعیت‌های بهتری روی دروازه ایجاد کند تا در نهایت در دقیقه ۳۳ روی اشتباه فرلاند مندی در دادن پاس به کاماوینگا، لواندوفسکی توپ را به گاوی رساند تا او در موقعیت تک به تک دروازه کورتوا را باز کند.

در آخرین دقیقه نیمه اول هم پاس هوشمندانه فرانکی دی‌یانگ، دفاع رئال مادرید را محو کرد تا گاوی در موقعیتی عالی صاحب توپ شود و این بار او باشد که برای لواندفسکی گل‌سازی کند تا دروازه رئال مادرید برای بار دوم باز شود.

حملات بارسلونا در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و دوباره روی همکاری گاوی و لواندوفسکی، گاوی توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا پدری در دقیقه ۶۸ دروازه خالی رئال مادرید را باز کند و بازی ۳ بر صفر به سود بارسلونا شود.

رئال مادرید در ادامه بازی تلاش کرد که فاصله را کم کند اما حملاتش زهر کافی را نداشت. با این حال در آخرین دقیقه بازی، کریم بنزما پس از این که شوت اولش را ترشتگن مهار کرد، ریباند را به جهت مخالف حرکت ترشتگن زد تا دروازه بارسا بالاخره در دقیقه 3+90 باز شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.