هاآرتص: کرانه باختری بمبی است که در مقابل صورت رئیس ستاد ارتش اسرائیل قرار دارد


به اعتقاد یکی از تحلیل گران ارشد روزنامه هاارتص، روز به روز بر موج مبارزات ضد صهیونیستی در کرانه باختری افزوده می‌شود و این کار هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل را بسیار دشوار خواهد کرد.

1/18/2023 8:37:54 AM
کد خبر: 10217

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، عاموس هارئیل تحلیل‌گر ارشد روزنامه عبری زبان هاآرتص در یادداشت خود اعتراف می‌کند، در حالی که روز به روز بر دامنه مبارزات ضد اسرائیلی فلسطینیان در کرانه باختری افزوده می‌شود، جنگ دیگری بین ارتش و ارکان کابینه نتانیاهو در رابطه با اینکه کدام یک اختیارات رادر کرانه باختری به دست بگیرند دایر است.

به اعتراف این تحلیل‌گر صهیونیست: از مارس گذشته ما شاهد موج رو به گسترش و مستمر اقدامات ضد اسرائیلی در کرانه باختری هستیم، این نگرانی وجود دارد که این موج منجر به انفجاری حقیقی همزمان با اولین روزهای حضور هالیوی در ریاست ستاد شود، (و کار از اینکه هست هم بدتر شود).

گفتنی است اوضاع در کرانه باختری برای صهیونیست‌ها چنان بحرانی شده است که دفتر نتانیاهو دقایقی پیش اعلام کرد : نتانیاهو برای اطلاع از اوضاع به مقر فعالیت شاباک در شمال کرانه باختری رفته و از آن بازدید کرده است.

در این حال رسانه‌های عبری زبان اعتراف کردند، شماری از مبارزان فلسطینی به سوی شهرک مهاجر پذیر شاکید در شمال کرانه باختری تیراندازی کردند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.