توربین غول پیکر چینی؛ به ارتفاع ساختمانی 70 طبقه و اشغال مساحت 9 زمین فوتبال! (+عکس)


توربین بادی غول پیکر MySE 18.X-28X با در نظر گرفتن میانگین سرعت باد 8.5 متر بر ثانیه در سال، می تواند سالانه 80 گیگاوات ساعت برق تولید کند...

1/18/2023 1:50:33 PM
کد خبر: 10225

به گزارش سارنا به نقل از عصرایران، شرکت چینی مینگ‌یانگ فعال در حوزه انرژی از ساخت توربین بادی فراساحلی پرچمدار بعدی خود به نام MySE 18.X-28X خبر داده است. این ژنراتور غول پیکر ارتفاعی به اندازه یک ساختمان 70 طبقه خواهد داشت و گستردگی آن مساحت نه زمین فوتبال را اشغال خواهد کرد.

پره این توربین بادی جدید با 140 متر طول روی روتوری با قطر بیش از 280 متر نصب می شود. یک چرخش پره این توربین بادی می تواند برای هزاران نفر برق تولید کند.

توربین  غول پیکر چینی؛ به ارتفاع ساختمانی 70 طبقه و اشغال مساحت 9 زمین فوتبال! (+عکس)

 

توربین بادی غول پیکر MySE 18.X-28X با در نظر گرفتن میانگین سرعت باد 8.5 متر بر ثانیه در سال، می تواند سالانه 80 گیگاوات ساعت برق تولید کند. به گفته شرکت مینگ‌یانگ این میزان برای تامین برق 96 هزار نفر و کاهش انتشار دی اکسید کربن به میزان 66 هزار تن کافی است. ماژولار بودن و سبک وزن بودن از دیگر ویژگی هایی این توربین بادی هستند که مینگ‌یانگ به آن افتخار می کند.

به گفته مینگ‌یانگ، این توربین بادی غول پیکر می تواند در برابر شدیدترین شرایط اقیانوسی مانند توفان سطح 17 با بادهایی شدید مقاومت کند. مینگ‌یانگ با معرفی توربین بادی جدید MySE 18.X-28X مدعی است که گام بزرگی در جهت تسریع انتقال انرژی سبز برداشته است.

توربین  غول پیکر چینی؛ به ارتفاع ساختمانی 70 طبقه و اشغال مساحت 9 زمین فوتبال! (+عکس)

مقاوم در برابر توفان و طراحی سبک وزن

با توجه به شرایط آب و هوایی منحصر به فرد، شرایط توپوگرافی، و دیگر عناصر محیطی طبیعی، مینگ‌یانگ توربین های بادی با ظرفیت و راندمان بالا، وزن سبک، راحت برای حمل و نقل و نصب ایمن مانند مدل غول پیکر جدید MySE 18.X-28X را برای دستیابی به مزایای مورد انتظار از یک مزرعه بادی پیشنهاد می کند.

به گفته مینگ‌یانگ، توربین های بادی این شرکت با ظرفیت تولید نیروی زیاد، بهره‌مندی از ساختارهای ماژولار، مقاوم در برابر توفان، آب بندی خوب، مقاوم در برابر خوردگی ناشی از مه، حمل و نقل و نصب آسان، و هزینه کم طراحی شده اند. این شرکت روند ساخت توربین غول پیکر MySE 18.X-28X را دنبال می کند.

توربین  غول پیکر چینی؛ به ارتفاع ساختمانی 70 طبقه و اشغال مساحت 9 زمین فوتبال! (+عکس)

 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.