ادامه یکه‌تازی پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن/ تارتار این بار حریف گل‌محمدی نشد + فیلم


تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد.

1/21/2023 8:51:47 AM
کد خبر: 10233

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (88 - کامیابی‌نیا)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (53 - شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (88 - فرشاد فرجی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئوگی گولسیانی، وحدت هنانوف و محمد عمری.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (77 - جلال مداحی)، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، محمدامین درویشی (46 - سامان نریمان جهان)، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمدحسین اسلامی (77 - سجاد آشوری)، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی اصل (77 - نادر محمدی).

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه 5: شوت امیرحسین جدی از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت خطرناک بازی را به نام ذوب‌آهن ثبت کرد که این ضربه پس از برخورد به دستان بیرانوند به تیرک عمودی دروازه خورد و سپس برگشت داده شد.

دقیقه 26: اولین کارت زرد بازی به نام پورعلی‌گنجی به ثبت رسید.

دقیقه 36: بازیکنان ذوب‌آهن با یک حرکت دیگر دروازه پرسپولیس را تهدید کردند که این بار شوت سر ضرب اسلامی را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه 39: شوت نصف و نیمه وحدت هنانوف در دستان فرعباسی آرام گرفت.

دقیقه 41: ارسال زمینی و تند و تیز علی نعمتی به محوطه جریمه ذوب‌آهن را مدافعان این تیم برگشت دادند.

نیمه دوم

دقیقه 51: نفوذ وحید امیری و پاس در عرض این بازیکن را فرعباسی در اختیار گرفت.

دقیقه 60: وحدت هنانوف با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 64: شوت از راه دور پورعلی‌گنجی با اختلافی اندک از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه 69: امید عالیشاه روی ارسال سروش رفیعی در یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم،‌ گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. در این صحنه رفیعی بلافاصله پس از ورود به زمین پاس گل تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه ذوبی‌ها کرد.

دقیقه 77: شوت امید عالیشاه روی یک ضربه ایستگاهی به دست مدافعان ذوب‌آهن خورد، اما وحید کاظمی در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 80: محمد عمری با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن یک موقعیت خوب برای پرسپولیس ساخت، اما تعلل این بازیکن باعث شد تا توپ برگشت داده شود. در این صحنه عمری در داخل محوطه جریمه سرنگون شد، اما باز هم کاظمی خطایی اعلام نکرد.

دقیقه 82: شوت شیخ دیاباته را فرعباسی با دو ضرب در اختیار گرفت.

دقیقه 86: دیاباته با ضربه‌ای عجیب موقعیت تک به تک با فرعباسی را از دست داد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.