وزنه‌بردار جوان فوق سنگین ایران: کسب مدال نقره بزرگسالان جهان رویا نیست/ وارد حاشیه نمی‌شوم


وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: سعی می کنم در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بزرگسالان مدال نقره بگیرم و فکر نمی کنم این رویا پردازی باشد.

2/5/2019 9:36:44 AM
کد خبر: 1033

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: سعی می کنم در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بزرگسالان مدال نقره بگیرم و فکر نمی کنم این رویا پردازی باشد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، علی داودی در مورد حضور خود در مسابقات وزنه برداری رده بزرگسالان و شرایط رکوردی اش بیان کرد: شرایط آمادگی ام خوب است و بدون حاشیه جلو می روم و امیدوارم در جام فجر و بزرگسالان آسیا نتایج خوبی بگیرم و در بزرگسالان جهان هم جزو سه نفر اول باشم. در مورد رضایت از وضعیت رکوردهایم هم باید از آقای برخواه سوال کنید اما خودم فکر می کنم خوب است و رکوردهای خوبی به ثبت رساندم. با این حال هر وزنه ای که می زنم قانع نمی شوم و اگر خدا بخواهد و در المپیک شرکت کنم باید وزنه های خوبی بزنم.

داودی در پاسخ به این پرسش که با وجود تعداد زیاد مدعیان و وجود تنها دو سهمیه، چقدر شانس برای خودش قائل است که جزو نفرات اعزامی به المپیک باشد گفت: وارد اردوی بزرگسالان که می شوی همه مدال المپیک، جهانی و آسیایی دارند اما خب کنار بزرگان وزنه برداری زورم را می زنم و با تمام وجود تلاش می کنم اگر شد که به المپیک می روم اگر هم نشد برای مسابقات بعدی آماده خواهم شد.

وزنه بردار فوق سنگین در پاسخ به این پرسش که با توجه پایین بودن سنش و قرار داشتن در ابتدای راه، تلاش می کند از حاشیه های احتمالی دوری کند تصریح کرد: حاشیه آفت جان ورزشکار است. تمام تلاشم را می کنم وارد حواشی نشوم. حاشیه همیشه وجود دارد اما من تا الان سعی کردم وارد حاشیه نشوم و باز هم این روند را ادامه می دهم.

او در مورد اینکه چقدر احتمال دارد بتواند روزی مدال طلای جهان را در دسته فوق سنگین بگیرد گفت: سعی می کنم در بزرگسالان جهان ۲۰۱۹ وزنه های خوبی بزنم و حالا مدال طلا نه اما  نقره را داشته باشیم. مدال طلا ان ان‌شاءالله در المپیک.

او در مورد اینکه ممکن است برخی ها بگویندصحبت از  کسب مدال نقره هم با وجود تعداد زیاد مدعیان در جهان کمی رویایی است، تاکید کرد: من در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ هم اگر ۲۴۵ را می زدم برنز دوضرب می گرفتم. بعد از سعید محمدپور کسی چنین مدالی نگرفته است. رویا پردازی فکر نمی‌کنم باشد. در تمرینات بارها ۲۴۵ را زده بودم. از طرفی به جز تالاخادزه وزنه بردار قدر زیاد نیستند و اگر ۲۴۵ را می زدم به رقبای دیگر نزدیک می شدم. فکر می کنم سال ۲۰۱۹ سال خوبی باشد.  

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.