تولیت آستان قدس رضوی: بیمارستان رضوی یکی از مهمترین مراکز درمانی منطقه است


تولیت آستان قدس رضوی گفت: بیمارستان رضوی امروز به عنوان یکی از مهم ترین مراکز درمانی منطقه محسوب می شود.

2/5/2019 9:31:19 PM
کد خبر: 1041

به گزارش سارنا به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان رضوی اظهار کرد: پس از شروع دوره جدید مدیریت در آستان قدس رضوی متوجه شدیم بیمارستان رضوی تنها با ۴۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می کند و با تلاش های انجام شده امروز خوشحالیم این مجموعه درمانی با ۱۰۰ درصد توان خود در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است. 

وی افزود: تلاش ما این است که بیماران به جز درد و رنج بیماری مشکل دیگری را در دوره درمان نداشته باشند و در این راستا موضوعات حمایتی نیز در دستور کار بیمارستان رضوی قرار گرفته است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راه اندازی بخش های جدید برای خدمت رسانی بهتر به بیماران انجام شده و امروز خوشحالیم می توانیم با دستگاه های به روز به مراجعه کنندگان پاسخگویی کنیم. باید بدانیم بیمارستان رضوی امروز به یکی از مهم ترین و مجهزترین بیمارستان های منطقه تبدیل شده است.

رئیسی گفت: اقدامات صورت گرفته باعث شده تا ۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان فوق تخصصی رضوی در بخش های مختلف افزوده شود و بزودی شاهد بهره برداری از اتاق های عمل جدید و پیشرفته نیز در این بیمارستان خواهیم بود. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.