آنچلوتی: مراکش برای من خوش یمن بود/ روی گلزنی والورده شرط بسته بودم


سرمربی رئال مادرید خوشحال است که برابر الهلال با شوک مواجه نشد و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد. او هم‌چنین به ستایش از والورده پرداخت.

2/12/2023 10:18:27 AM
کد خبر: 10452

سرمربی رئال مادرید خوشحال است که برابر الهلال با شوک مواجه نشد و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد. او هم‌چنین به ستایش از والورده پرداخت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه ها با نتیجه ۵ بر ۳ برابر الهلال به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: فضای زیبایی را در مراکش  تجربه کردیم. هواداران به خوبی از تیم حمایت کردند و لحظات لذت بخشی را تجربه کردیم و البته با جام هم به اسپانیا برخواهیم گشت. برای من خوشحال کننده است که با رئال مادرید چنین تجربه‌ای داشته باشم. مراکش برای من خوش یمن بود و امیدوارم که بار دیگر این‌گونه به این کشور برگردم.

او ادامه داد: باید اشتباهات خود را برطرف کنیم و بازی به بازی بهتر شویم. بازیکنان مصدوم به تیم برخواهند گشت. بازگشت کورتوا قدرت را به خط دروازه برمی‌گرداند و باعث می‌شود تا ما با آمادگی بهتری ادامه فصل را دنبال کنیم. رقابت خوبی برای ما بود و نشان دادیم که می‌توانیم پیشرف کنیم. رئال در هیچ رقابتی ناامید نمی‌شود و تا پایان خواهد جنگید.

آنچلوتی در ستایش از والورده که در این بازی دو گل به ثمر رساند، گفت: از او تشکر کردم چرا که باعث شد تا مجوز مربیگری من پاره نشود. من روی او شرط‌بندی کردم که در فصل جاری ۱۰ گل به ثمر می‌رساند و او من را ناامید نکرد. شرط بسته بودم که اگر والورده ۱۰ گل به ثمر نرساند مجوز مربیگری خود را پاره می‌کنم که خوشبختانه او این کار را انجام داد و من به قول خود عمل کردم.

سرمربی رئال درباره وینیسیوس گفت: او به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و بازی به بازی در حال بهتر شدن است. ما با هم قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کردیم. او روزهای سختی را تجربه کرده است با این حال هنوز خوشحال است و با قدرت ادامه می‌دهد. او می‌تواند در هر بازی سرنوشت‌ساز ظاهر شود. وینیسیوس در دیدار برابر الچه بازی نخواهد کرد و به او استراحت می‌دهیم اما برابر اوساسونا به میدان می‌رود.

آنچلوتی درباره دو باشگاه میلان و رئال گفت: هم میلان و هم رئال خانواده من هستند که بسیار آن‌ها را دوست دارم. برلوسکونی و فلورنتینو پرس در نزد من جایگاه خاصی دارند. خوشحالم که بخشی از تاریخ این دو باشگاه هستم.

او در پایان درباره آسیب‌دیدگی شوامنی هم گفت: جدی نیست و تنها یک کبودی مختصر است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.