تداوم بحران سیاسی در رژیم اشغالگر قدس/ ششمین هفته تظاهرات مخالفان نتانیاهو


در حالی که خبرها از حضور ۱۳ هزار نفری مخالفان نتانیاهو در حیفا حکایت دارد، لحظه به لحظه بر شمار معترضان در تل‌آویو افزوده شده است.

2/12/2023 10:29:51 AM
کد خبر: 10453

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، وای نت، وبسایت آنلاین روزنامه یدیعوت احارونوت در خبری اعلام کرد، بیش از 13 هزار تظاهر کننده در حیفا علیه سیاست‌های نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان از ویژگی‌های این تظاهرات حضور یکی از برندگان جایزه نوبل در این تظاهرات اعتراض آمیز است، وی رژیم اسرائیل را در مسیر استبداد و دیکتاتوری توصیف کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، در ششمین هفته پیاپی از اعتراضات گسترده علیه سیاست‌های نتانیاهو در تل‌آویو و شهرهای مختلف (فلسطین اشغالی) در حالی برگزاری است.

در ادامه گزارش آمده است، تظاهرات در تل‌آویو ساعت 18 (به وقت محلی) از خیابان روچیلد آغاز شد، این در حالی است که حدود 13 هزار تظاهر کننده در حیفا علیه نتانیاهو شعار دادند.

در این تظاهرات "افراهام هرشکو" دارنده جایزه نوبل شیمی طی سخنانی خواستار توقف این دیوانگی شد که اسرائیل در حال جریان است و مدعی شد نمی‌تواند کناری بنشیند و این شرایط را ببیند.

همچنین بیش از 6 هزار صهیونیست هم در میدان اصلی شهر هرتزیلیا تجمع کرده و اعتراض خود به نتانیاهو را اعلام کردند.

به نوشته وای نت قرار است، روز دوشنبه آینده، معترضان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با تحصن در سال 12 ظهر روز دوشنبه در مقابل کنست آغاز و تا پایان روز ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.