هلاکت نظامی اسرائیلی در تیراندازی همقطارانش از وحشت عملیات ضدصهیونیستی


در عملیات یک مبارز فلسطینی در نزدیکی قدس، نظامیان صهیونیست به یکدیگر شلیک کردند و یکی از آنها به هلاکت رسید.

2/14/2023 9:08:43 AM
کد خبر: 10483

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، نظامیان صهیونیست که با اقدام شهادت‌طلبانه یک فلسطینی با سلاح سرد مواجه شده بودند، از ترس مقابله با این جوان به‌سوی یکدیگر شلیک کرده باعث زخمی‌شدن دو همقطار خود شدند.

به‌گفته رسانه‌های عبری‌زبان، یک نظامی صهیونیست که در جریان این عمیات دچار دستپاچگی شده بود، از ترس، نظامی‌ای را که مورد حمله فلسطینی قرار گرفته بود به رگبار بست و او و یک نظامی دیگر نزدیک وی را زخمی کرد.

حال یکی از نظامیان صهیونیست به‌شدت وخیم است و منابع بیمارستانی از وی قطع امید کرده‌اند.

منابع صهیونیست همچنین تأکید کردند: این دومین عملیات طی چند ساعت گذشته در نزدیکی قدس است، نظامیان صهیونیست یک نوجوان 13ساله فلسطینی را به‌زعم انجام این عملیات دستگیر کردند، این نوجوان به‌دلیل اصابت گلوله‌های صهیونیست به نظامی صهیونیست از مهلکه جان سالم به‌در برده و زخم‌های جزئی برداشته است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی کان در گزارش خود از پست ایست و بازرسی شعفاط گفت دو عملیات ظرف چند ساعت در قدس انجام شد که مجریان آن دو نوجوان 13 و 14 ساله از ساکنان اردوگاه شعفاط هستند، این یک چالش بزرگ و سخت در مقابل اسرائیل است ظاهرا ما به انتفاضه چاقو (سلاح سرد) باز می گردیم.

روزنامه یدیعوت احارانوت هم در یک خبر فوری اعلام کرد: نظامی صهیونیست که مورد اصابت همقطار خود قرار گرفته بود، لحظاتی پیش کشته شد.

خبرنگار معاریو هم به نقل از منابع بیمارستانی اعلام کرد، نظامی مذکور به هیچ عنوان مورد اصابت ضربات چاقو قرار نگرفته و فقط آثار اصابت گلوله بر بردن وی  مشاهده می شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.