سریال «حبیب» بالأخره به آنتن رسید؛ ماجرایی در دلِ داعش


مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک دو کشور ایران و سوریه با روایتی جدید و متفاوت از مدافعان حرم از سی‌ام بهمن‌ ماه به آنتن شبکه دو سیما می‌رسد.

2/16/2023 10:44:09 PM
کد خبر: 10497

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، چندی پیش رئیس بسیج صدا و سیما اعلام کرد که سریال «حبیب» روزهای پایانی آماده‌سازی پس از تولید خود را سپری می‌کند. قرار بود این سریال خودش را به سالگرد حاج قاسم سلیمانی برساند اما دوبله و مراحل پس‌تولید، طولانی‌تر شد. 

شبکه دو با انتشار تیزری رسماً از پخش این سریال از روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه خبر داد.  سریالی که در سوریه فیلمبرداری شد. کار جدیدی که بسیج صدا و سیما به عنوان نخستین سریال تلویزیونی ایران در سوریه با 29 قسمت، ماجرای مستشاران در سوریه و داستانِ محورت مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را روایت می‌کند. 

اتفاقاتی که شاید تاکنون کمتر درباره آن فیلم و سریال ساخته شده و سریال «حبیب» قرار است آنها را به نمایش بگذارد. 

در این مجموعه تلویزیونی، امین زندگانی نقش یک نیروی امنیتی ما که به عنوان مستشار در سوریه فعالیت می‌کند را مقابلِ دوربین ایفا کرده است. سوگل طهماسبی نقش همسرِ او و بقیه بازیگران عمدتاً سوری‌اند.

سریالِ 29 قسمتی که مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد. 

این سریال را کارگردانی از سوریه به نام جود سعید ساخته و فرزاد هوشیار پارسیان در مقام تهیه‌کننده حضور دارد. 

علاوه بر امین زندگانی، سوگل طهماسبی و ابوالفضل همراه، بازیگرانِ سوریه‌ای همچون قمرخلف و لجین اسماعیل و بازیگران مطرح سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، ،علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و … در این سریال ایفای نقش می‌کنند. 

این سریال از روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ ماه هر شب ساعت 21:10 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.