پژمان بازغی به «کودک‌شو» برگشت/ شروع از نیمه شعبان


فصل جدید «کودک‌شو» به تازگی ضبط خود را آغاز کرده و قرار است این بار با مجریِ قدیمی خودش همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) به تلویزیون برگردد.

2/16/2023 10:48:01 PM
کد خبر: 10498

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، «کودک‌شو» مدتی در تلویزیون غیبت داشت. تهیه‌کننده آن از مسابقه دیگری به نام «تهمتن» رونمایی کرد که با خودش فرهنگ پهلوانی را به تلویزیون آورد. 

بعد از چند نوبت حضور این مسابقه تلویزیونی در شبکه نسیم، رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده «تهمتن» پیش‌‌تولید «کودک‌شو» را آغاز کرد. صحبت‌هایی درباره شروعِ آن در فصل زمستان بود که فراهم کردن مقدمات کار اجازه نداد میسر شود. 

یکی از اتفاقاتِ جالب این برندِ تلویزیونی، بازگشت پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون بود که در ابتدا به عنوان مجری «کودک‌شو» آغاز کرد. اما مدتی به دلیل حضور در چند سریال تلویزیونی نتوانست کنار این برنامه باشد و حمید گودرزی تجربه کوتاهی را پشت سر گذاشت. 

مسابقه «کودک‌شو» تعامل بین کودکان و خانواده‌هایشان را به تصویر می‌کشد. این برنامه شامل آیتم‌های متعددی است که کمک بیشتری به شناخت والدین از فرزندانشان می‌کند و با فراهم کردن زمینه بازی کودکان، اجرای نمایش عروسکی توسط والدین، پرسش و پاسخ میان پدر و مادرها ، بازی بزرگسالان و ...اوقات خوشی را برای مخاطبان این برنامه رقم می‌زند.

«کودک‌شو» از نیمه شعبان کار خود را به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) آغاز می‌کند و در ایام نوروز هم ویژه برنامه خواهد داشت. 

بازگشت این برنامه می‌تواند آنتن سیما را در کنار برنامه‌های دیگر گرم کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.