کنعانی خطاب به دشمنان: بزودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به کسانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، گفت: بزودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.

2/18/2023 11:30:59 AM
کد خبر: 10502

به گزارش سارنا به نقل از فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۲۹ بهمن ماه در توئیتر با انتشار تصویری از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پی عدم دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ و دعوت از عناصر معلوم الحال در این کنفرانس و همچنین دیدار امانوئل ماکرون با این عناصر در توئیتر نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند. 
وی تصریح کرد:‏ بزودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.

به گزارش فارس،سخنگوی دستگاه دیپلماسی روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه و در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره عدم دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: به نظر می‌رسد نقض غرضی صورت گرفته  است. اگر هدف از برگزاری گفت‌وگو در قالب کنفرانس امنیتی مونیخ کمک به تعمیق امنیت در حوزه منطقه‌ای و جهانی است، عدم دعوت از برخی از کشورها اقدامی گزینشی با انگیزه‌های سیاسی است و این  نشانگر تداوم رویکرد اشتباه در ارتباط با تحولات مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و نقض غرض تلقی خواهد شد.

وی بیان کرد: چنین اقدامی مغایر اصل بی طرفی و بررسی علمی و بیطرفانه در خصوص مسائل مرتبط با امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی است. به ویژه کشوری در قامت جمهوری اسلامی ایران که نقش مهم، تعیین کننده و غیرقابل انکاری در حوزه امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، عدم دعوت از چنین کشوری به معنای محاسبه غلط و استمرار رفتارهای غلط سیاسی و اقدام گزینشی با انگیزه‌های سیاسی است و طبیعتا اقدام غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.