آنچلوتی بعد از تحقیر لیورپول: به یاد بازی با سیتی افتادم


سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیورپول و پیروزی قاطع برابر قرمزهای آنفیلد راضی است با این حال تاکید کرد که هنوز ماموریت این تیم به پایان نرسیده است.

2/22/2023 9:20:46 AM
کد خبر: 10558

سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیورپول و پیروزی قاطع برابر قرمزهای آنفیلد راضی است با این حال تاکید کرد که هنوز ماموریت این تیم به پایان نرسیده است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار رفت برابر لیورپول که در آنفیلد برگزار شد با نتیجه قاطع ۵ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا گام بزرگی برای صعود به دور بعد بردارد.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی قاطعی را به دست آوردیم اما بازی آسانی نبود به ویژه این که در نیمه نخست اعتماد به نفس لازم را نداشتیم و در نهایت هم بازی با تساوی ۲ بر ۲ در این نیمه به پایان رسید. رفته رفته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و در خط حمله بسیار خوب بودیم به ویژه وینیسیوس که بازی زیبایی را به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: بعد از آن که لیورپول با دو گل پیش افتاد به یاد دیدار برابر سیتی در نیمه نهایی فصل قبل افتادم. ما در آن بازی ۴ بر ۳ بازی را واگذار کردیم اما در دیدار برگشت ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کردیم و راهی دور بعد شدیم. لیورپول در نیمه نخست به خاطر بازی خوب هندرسون در سمت چپ ما را بسیار اذیت کرد اما در نیمه دوم این ما بودیم که بسیار خوب ظاهر شدیم.

آنچلوتی درباره رودریگو گفت: او بازهم نشان داد که بازیکن باکیفیت و قابل اعتمادی است. هر بازیکنی که برابر رودریگو قرار می‌گیرد باید هوشیار باشد چرا که او کارش را بسیار خوب بلد است.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: لیورپول در نیمه نخست بسیار خوب بود اما در نیمه دوم این ما بودیم که بسیار خوب ظاهر شدیم. باید احساس رضایت و خوشحالی داشته باشم چرا که بازی خوب بود و با پیروزی خوب ما هم تمام شد البته هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده است و بازی برگشت هم باقی مانده است که خود را آماده آن خواهیم کرد.

دیدار برگشت دو تیم لیورپول و رئال مادرید ۱۵ مارس(چهارشنبه ۲۴ اسفند) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.