لیگ‌ جهانی کاراته - فجیره

کاراته کاهای ایران ۹ مدال دیگر کسب کردند/ جمع مدالها به ۱۷ رسید


کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

2/25/2023 9:09:43 AM
کد خبر: 10581

به گزارش سارنا به نقل از مهر،  در ادامه نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته که با حضورم ۱۱۴۶ کاراته کا از ۶۷ کشور جهان و در سه رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال به میزبانی امارات در شهر فجیره جریان دارد، نمایندگان کشورمان در روز دوم موفق به کسب یک طلایک نقره و هفت برنز دیگر شدند.

فاطمه زهرا سعید آبادی دختر با آتیه کرمانی در وزن ۵۳- کیلوگرم جوانان با برتری مقابل کاراته کاهائی از مصر، آذربایجان، اسلواکی و یونان به نشان طلا دست یافت. پریا علیزاده نیز در وزن ۵۹- جوانان پس از برتری مقابل حریفانی از امارات، جمهوری چک و بازهم امارات راهی دیدار نهایی شد و در دیدار مرحله به حریفی از مصر باخت و نقره گرفت.

پوریا یعقوبی در کاتا انفرادی جوانان، زهرا ابراهیمی در وزن ۴۸- جوانان، فاطمه اصل زارع در وزن ۵۹- جوانان، زهرا رحیم پور در وزن ۶۶+ جوانان، محمدجواد صفری در وزن ۶۸- جوانان، محمدرضا ترابی در وزن ۷۶- جوانان، امیرعباس کاووسی در وزن ۷۶+ جوانان صاحب مدال برنز این مسابقات شدند.

تا پایان روز دوم، کاراته کاهای ایرانی در این مسابقات موفق به کسب دو طلا، سه نقره و ۱۲ برنز شده اند.

فردا و در سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ رقابت‌های کاتا انفرادی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران و کومیته اوزان ۴۷-، ۵۴-، ۶۱-، ۶۱+ دختران و اوزان ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۷۰-، ۷۰+ پسران در رده سنی نوجوانان پیگیری خواهد شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.