حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم بی‌دفاع فلسطین / ده‌ها نفر در حواره زخمی شدند


ده‌ها شهروند بی‌دفاع فلسطینی بر اثر یورش وحشیانه مهاجران صهیونیست اسکان‌یافته در شهرک‌های کرانه باختری به مناطقی در جنوب نابلس زخمی‌ شدند.

2/27/2023 9:03:36 AM
کد خبر: 10602

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، رسانه‌های فلسطینی به نقل از آمار جمعیت هلال احمر فلسطین خبر دادند: ده‌ها فلسطینی شامگاه یکشنبه بر اثر حمله وحشیانه شهرک‌نشینان زخمی شدند که جراحت شماری از آنها بر اثر اصابت سلاح سرد (چاقو) بوده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد نیروهای امدادی‌اش به بیش از 100 زخمی امدادرسانی کردند که میان زخمی‌ها شماری نیز آثار اصابت چاقو بر بدن آنها مشاهده شده است.

همچنین تعداد دیگری از فلسطینیان نیز با میله‌های آهنین مضروب شده و چند نفر نیز بر اثر ضربات صهیونیست‌ها از هوش رفته‌اند، که حال یکی از زخمی‌ها هم وخیم گزارش شده است.

کنار آن حدود 97 مورد نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی و اشک‌آور توسط نیروهای امدادی دچار خفگی و تنگی نفس شده‌اند.

جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین خبر داد، نظامیان صهیونیست اجازه نزدیک شدن آمبولانس‌های این سازمان را به مجروحین فلسطینی نمی‌دهند.

در این بین چند منزل مسکونی و تعدادی از خودروهای متعلق به فلسطینیان از جمله چند خودروی امدادی هم تخریب یا به آتش کشیده شده‌اند.

شهادت یک فلسطینی در حملات امشب شهرک‌نشینان صهیونیست

منابع فلسطینی از شهادت «سامح حمدالله محمود اطقش» 37ساله از ساکنین روستای زعتره در جنوب نابلس در نتیجه اصابت گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست در حملات امشب به منطقه حواره شهر نابلس در کرانه باختری خبر می‌دهند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.