عصبانیت تن‌هاخ از رویکرد غیرحرفه‌ای بازیکنان منچستریونایتد مقابل لیورپول


سرمربی هلندی شیاطین سرخ از رویکرد بازیکنانش در شب تحقیر شدن در خانه لیورپول به شدت ابراز نارضایتی کرد.

3/6/2023 9:23:53 AM
کد خبر: 10660

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، در حالی که همه چیز بروفق مراد اریک تن‌هاخ و دستیارانش در کادر فنی منچستریونایتد پیش می‌رفت، یک شوک بزرگ پس از موفقیت‌‌های اخیرشان شامل فتح جام اتحادیه و غلبه بر بارسلونا در لیگ اروپا، آنها را از عرش به فرش آورد؛ باخت 7 بر صفر مقابل رقیب دیرینه یعنی لیورپول؛ شکستی بی‌مانند در طول تاریخ که سبب شد نام تن‌هاخ به خاطر یک اتفاق بد برای همیشه در تاریخ باشگاه ثبت شود. با این اوصاف طبیعی بود که او در پایان بازی از کوره در برود و به شدت انتقاد کند.

تن‌هاخ پس از بازی با غیرحرفه‌ای خواندن رویکرد مردانش در این مسابقه گفت: واقعاً غافلگیر شدم چون در هفته‌ها و ماه‌های گذشته منچستریونایتد دیگری را دیده بودم، تیمی که سرسخت و با اراده بود و در وجودش فقط انگیزه بردن داشت. در نیمه دوم رسماً دنبال پیروزی نبودیم. طبق برنامه‌ای که داشتیم بازی نکردیم و بازیکنان وظایف‌شان را انجام ندادند. بازیکنان به عقب برنمی‌گشتند و این واقعاً غیرحرفه‌ای بود. در هفته‌ها و ماه‌های قبل نشان داده بودیم که می‌‌توانیم گل‌های خورده را جبران کنیم و به بازی برگردیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد اضافه کرد: بعد از عملکردی که از تیمم مقابل برنتفورد و منچسترسیتی دیدم، انتظارم چیز دیگری بود. این نتیجه قطعاً یک پسرفت شدید است و نمی‌‌توان آن را پذیرفت. واقعاً ناامید شدم و به شدت بابت آن عصبانی‌ام.

 فاصله لیورپول با منچستریونایتد به 7 امتیاز کاهش پیدا کرد و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در هفته‌های باقیمانده از لیگ برتر پررنگ شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.