افزایش ۲ برابری تردد مسافران نوروزی نسبت به سال قبل/ ترافیک سنگین در محورهای شرقی پایتخت


رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از آغاز بازگشت مسافران نوروزی و ترافیک سنگین و پرحجم در تمامی محورهای شرق استان تهران به پایتخت خبر داد و گفت: حجم تردد مسافران نوروزی از ابتدای سال نسبت به سال گذشته افزایش ۲ برابری داشته است.

4/3/2023 9:54:21 AM
کد خبر: 10815

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی به پایتخت، اظهار داشت: ترافیک از شمال به جنوب و منتهی به مبادی پایتخت پرحجم و رو به افزایش است وحجم تردد مسافران نوروزی از ابتدای سال تاکنون 2برابر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس هم اکنون ترافیک در محورهای هراز ،فیروزکوه، دماوند و آزادراه تهران-پردیس از شمال به جنوب پرحجم و سنگین است که هر لحظه بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران یادآور شد: پلیس از آغاز سفرهای نوروزی برای کنترل ترافیک و تردد آسان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و امروز به صورت ویژه در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور دارند.

 سرهنگ کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: با اعلام سازمان هواشناسی و احتمال بارندگی در ساعات پایانی امشب پیش‌بینی می‌شود که حجم ترافیک و بازگشت مسافران با کندی و تردد سنگین مواجه شوند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.