منابع مقاومت: اسرائیل باز هم به غزه تعرض کند، مستقیما پاسخ می‌دهیم


یک منبع در گروه‌های مقاومت فلسطین با بیان اینکه اوضاع قدس و مسجد الاقصی تحت نظر قرار دارد، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت حمله مجدد به غزه، مقاومت مستقیما به این رژیم پاسخ خواهد داد.

4/7/2023 5:01:49 PM
کد خبر: 10853

به گزارش سارنا به نقل از فارس،‌ یک منبع در گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه، بعدازظهر امروز (جمعه)، در گفت‌و‌گو با شبکه «الجزیره» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

منبع مذکور که اشاره‌ای به نام او نشده، گفت: «پاسخ به تجاوز اسرائیل در چارچوب قواعد درگیری صورت گرفت؛ قواعدی که به اشغالگران اجازه نمی‌دهد پا را فراتر بگذارند.»

وی در ادامه هشدار داد: «چنانچه اسرائیل مجددا به غزه تعرض کند، مستقیما به آن پاسخ داده خواهد شد. مقاومت تحولات میدانی به‌ویژه در قدس و مسجدالاقصی را دنبال می‌کند.»

این هشدار پس از آن مخابره شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز، در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه وضعیت عادی اعلام کرد.

 جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت در شهرک‌های مجاور غزه به حالت عادی بازگشته و تمام دستورات صادره فوق‌العاده از این لحظه لغو  می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اشاره کرد که که دیگر لزومی ندارد شهرک‌نشینان در نزدیکی پناهگاه‌ها باشند.

گروه‌‌های مقاومت فلسطین، در روزهای گذشته، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را هدف حمله راکتی خود قرار دادند.

به دنبال حملات مقاومت، در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه وضعیت فوق‌العاده اعلام شد و از صهیونیست‌ها خواسته شد که به پناهگاه‌ها بروند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.