رهبر انصارالله به سوریه: استراتژی «بازدارندگی» در مقابل اسرائیل را در پیش بگیرید


رهبر انصارالله یمن تاکید کرد باید دشمن اسرائیلی بداند در مقابل هر حمله‌ای که به سوریه انجام می‌دهد در داخل هدف قرار خواهد گرفت.

4/9/2023 9:53:28 AM
کد خبر: 10882

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد باید دشمن اسرائیلی بداند در مقابل هر حمله‌ای که به سوریه انجام می‌دهد در داخل هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن از رهبری سوریه خواست به استراتژی «بازدارندگی» برای پاسخ مقتدرانه به تجاوزات دشمن اسرائیلی و بازداشتن آن از ادامه تجاوزارتش منتقل شود.

الحوثی در سخنرانی رمضانی خود ابراز امیدواری کرد برادران در سوریه به استراتژی بازدارندگی منتقل شوند تا دشمن صهیونیستی بفهمد در مقابل هر حمله‌ای که در سوریه انجام می‌دهد در داخل هدف قرار خواهد گرفت.

رهبر انصارالله یمن اشاره کرد، خطر بر امت ترک جهاد و عدم تحرک در مقابله با دشمنانش است؛ مساله‌ای که طمع دشمنانش را به این حملات بیشتر می‌کند.

دولت صنعا دائما حملات اسرائیل به خاک سوریه را محکوم می‌کند و اخیرا اعلام کرد، حمله صهیونیست‌ها به دمشق نقض علنی حاکمیت سوریه و استقلال و تمامیت ارضی آن است و دلیلی بر این است که دشمن صهیونیستی دشمن ابدی دو امت اسلام و عرب است.

وزارت خارجه صنعا اخیرا همبستگی خود را با جمهوری عربی سوریه برادر اعلام و بر حق دمشق در اقدام مناسب و دفاع از خود و سرزمینش تاکید کرد.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: هدف گیری مقدسات و آنچه در قدس رخ می‌دهد دو هدف گیری واقعیت زندگی و کل امور حتی در سطح آموزشی، فرهنگی و عقیدتی است.

او خاطرنشان کرد: جنگی فرهنگی و عقیدتی وجود دارد که جایگزین‌های فرهنگی و فکری را دنبال می‌کند تا جایگزین مبادی اسلام کند.

رهبر انصارالله افزود: هدف‌گیری دیگر در سطح اقتصادی است، همچنین هدف گیری دیگری از طریق قتل و کشتار برای اشغال کشورها و سیطره بر آنهااز طریق اشغال دریاها و جزایر و اماکن و پایگاه‌های مهم وجود دارد،‌ آنها تلاش می‌کنند حضور نظامی خود را تحمیل کنند و بر این کشور و آن کشور مسلط شوند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.