صدها هزار صهیونیست علیه نتانیاهو تظاهرات کردند / احتمال وقوع درگیری خونین افزایش یافت


در ادامه بحران بزرگ شکل گرفته در جامعه صهیونیست، پانزدهمین شنبه اعتراضات نیز در تل‌آویو و بقیه شهرهای فلسطین اشغالی در حال برگزاری است.

4/16/2023 10:34:03 AM
کد خبر: 10936

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم،  روزنامه یدیعوت احارانوت گزارش داد، همچون هفته‌های گذشته، خیابان کابلان در تل‌آویو کانون اصلی اعتراضات علیه نتانیاهو را تشکیل می‌دهد و تا لحظه تهیه خبر بیش از 140 هزار نفر در آن گردهم آمده‌اند.

همزمان با تل‌آویو ده‌ها هزار نفر هم در شهر نتانیا و همین تعداد نیز در خیابان‌های حیفا تجمع کرده‌اند در حالی که تجمع معترضین همچون هفته‌های گذشته در برابر محل اقامت وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی هم برگزار شد.

به توجه به تهدید هوادران نتانیاهو به لشگر کشی خیابانی، پلیس رژیم صهیونیستی نیروهای زیادی را در شهرهایی که احتمال وقوع درگیری در آن وجود دارد به ویژه نتانیا مستقر کرده است.

به گفته خبرنگار روزنامه یدیعوت احارانوت با وجود آنکه کانون اصلی و مرکزی تظاهرات تل‌آویو است اما امروز همهنگاه‌ها به سوی نتانیا معطوف است که گفته می‌شود ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی هواداران خود را برای مقابله با معترضین در این شهر بسیج کرده است.

علاوه بر بن گویر قرار است شماری از اعضای لیکود نیز در نتانیا حضور پیدا کنند.

این مسئله باعث شده است تا برخی از کارشناسان امنیتی نسبت به وقوع درگیری خونین در نتانیا هشدار دهند، زیرا به گفته آنها بن گویر بیش از آنکه به دنبال کنترل اوضاع باشد، در پی افزایش درگیری و تنش در این منطقه خواهد بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.