تجلیل از نابغه قرآنی در همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی


حجت‌الاسلام طباطبائی حافظ کل قرآن‌کریم در کنار نخبگان علمی و ورزشی کشورمان مورد تجلیل قرار گرفت.

2/16/2019 9:46:57 AM
کد خبر: 1096

به گزارش سارنا به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانیم الگوها و رویش‌های چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به جهانیان معرفی کنیم. بی‌شک یکی از این رویش‌ها، وجود نسل جوان قرآنی کشورمان است که با همت و تلاش بی‌دریغ خود، توانستند گام‌‌های بلندی به عرصه فعالیت‌های قرآنی بگذارند و قله‌های قرآنی را یکی پس از دیگری فتح کنند و پرچم سه رنگ کشورمان را بر فراز برترین‌های جهان به اهتزار درآورند.

روز گذشته مراسم تجلیل از 40 رویش و دستاورد انقلاب اسلامی با عنوان فصل رویش در پردیس سینمایی تماشا برگزار شد. در این مراسم از حجت‌الاسلام «سیدمحمدحسین طباطبائی»، حافظ کل قرآن کریم تجلیل به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرش لقب علم‌الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد و معجزه دیگری از آیات نورانی آخرین کتاب آسمانی خداوند را به رخ دنیا کشید. او اکنون جوانی برومند و تحصیل کرده حوزه علمیه قم است که پا به پای پدر در راه ترویج قرآن و مکتب اهل بیت(ع) تحقیق و پژوهش می‌کند.

وی متولد 1369 است. او از سال 1379 وارد حوزه شد و حدود سه سال است که در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم شرکت می‌کند و چند سالی است که در مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم و در کنار پدرش، به‌صورت رسمی فعالیت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.