آنچلوتی پس از پیروزی رئال بر چلسی چه گفت؟


سرمربی رئال مادرید بسیار خوشحال است که تیمش بار دیگر جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آورد. او درباره تعویض بنزما و آلابا توضیح داد.

4/19/2023 10:28:52 AM
کد خبر: 10992

سرمربی رئال مادرید بسیار خوشحال است که تیمش بار دیگر جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آورد. او درباره تعویض بنزما و آلابا توضیح داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار برگشت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.

رئال در مجموع با نتیجه چهار بر صفر صعودی مقتدرانه به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا داشت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: معمولا عادت این است که ما در چنین بازی‌های نیمه نخست را ناامید کننده ظاهر شویم و در این بازی هم اینگونه بود. ما در  نیمه نخست خوب نبودیم و در سمت چپ مشکلاتی داشتیم اما آن را برطرف کردیم و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.

او ادامه داد: این یک بازی کامل از سوی ما بود. سطح کیفی بسیار بالایی از خود نشان دادیم. در کارهای دفاعی قوی ظاهر شدیم و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم. ما از این پیروزی و صعود بسیار خوشحال هستیم. واکنش کورتوا بسیار سرنوشت ساز بود و باعث شد تا دروازه ما باز نشود. اگر چلسی به گل می‌رسید شرایط سخت می شود. در نیمه دوم بازی را به خوبی اداره کردیم و با گلزنی کار حریف را تمام کردیم.

آنچلوتی درباره غیبت میلیتائو در نیمه نهایی گفت: کارت زردی که او دریافت کرد مشکلاتی را برای ما به وجود آورد. نزدیک بود که او کارت زرد دوم را هم بگیرد که در این صورت شرایط بسیار سخت می شد. میلیتائو جزو بازیکنان خوب ما است و جای خالی او در نیمه نهایی احساس خواهد شد با این حال ما امید داریم که آلابا مشکلی برای این بازی نداشته باشد. آلابا در دیدار امشب مشکل عضله ای داشت و به همین خاطر نتوانست به بازی ادامه دهم. 

او درباره تعویض بنزما هم گفت: بنزما روی برخوردی که با سیلوا داشت مصدوم شد و به همین خاطر احساس درد داشت و او را تعویض کردیم.

سرمربی رئال مادرید درباره احتمال رویاویی با میلان در فینال گفت: ما به تیم خود فکر می کنیم و خوشحال هستم که میلان هم توانسته به نیمه نهایی راه پیدا کند و البته از حذف شدن ناپولی هم ناراحت هستم چرا که احترام زیادی برای این تیم قائل هستم.

آنچلوتی در پایان درباره ادامه همکاری با رئال مادرید گفت: من از حضور در رئال بسیار  خوشحال هستم و امیدوارم که این همکاری برای زمان طولانی ادامه داشته باشد.

رئال در نیمه نهایی به مصاف برنده سیتی و بایرن مونیخ خواهد رفت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.