فریرا: دروازه‌بان پرسپولیس تفاوت‌ها را رقم زد/ بازی رفت را به یک پنالتی احمقانه باختیم


سرمربی السد می‌گوید تیمش برتر از پرسپولیس بوده و علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن نماینده ایران در مصاف با تیمش بوده است.

10/24/2018 9:25:17 AM
کد خبر: 110

سرمربی السد می‌گوید تیمش برتر از پرسپولیس بوده و علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن نماینده ایران در مصاف با تیمش بوده است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد پس از تساوی برابر پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: ما دو بازی با پرسپولیس داشتیم که در این دو بازی بهتر از حریف بودیم. در بازی رفت پا یک پنالتی احمقانه باختیم. امروز بهتر از پرسپولیس بودیم اما پرسپولیس باید اینگونه بازی می‌کرد و تیمی که برد می‌خواست باید مثل السد بازی می‌کرد. بهترین بازیکن زمین بیرانوند بود و من به بازیکنانم بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم‌. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت در فینال آسیا ‌می‌کنم.

او درباره این‌که استقلال قوی‌تر بود یا پرسپولیس گفت: من درباره مسائل داخلی نظر نمی‌دهم. بازی سختی برای ما در این ورزشگاه بود. ما جنگیدیم و اما تساوی برای ما کافی نبود. تیم ما بهتر بود اما نتوانستیم مقابل پرسپولیس موفق شویم.

سرمربی السد درباره سرمایه‌گذاری روی هوادار به جای بازیکنان پیر مثل ژاوی و گابی گفت: ما و ایران دو کشور متفاوت از لحاظ فرهنگی و فوتبالی هستیم. هر بازیکنی دوست دارد مقابل این هواداران بازی کند و جو خوبی در ورزشگاه بود. قطر کشور کوچکی است و بازیکن کمی دارد. ما نمی‌توانیم مثل ایران تصمیم بگیریم و هوادار زیادی داشته باشیم. پرسپولیس شانس خوبی در فینال خواهد داشت.

وی درباره عملکرد بیرانوند اظهار کرد: دروازه‌بان پرسپولیس که ملی‌پوش تیم ایران است و یک جام جهانی را پشت سر گذاشته، تفاوت‌ها را رقم زد. ما نمی‌توانیم ۱۰ بازیکن در دروازه بگذاریم و از بهترین دروازه‌بان خودمان استفاده کردیم. مهاجمان ما کار خود را انجام دادند اما گلر پرسپولیس دروازه تیمش را بارها در این دو بازی نجات داد.

او در پایان گفت: خوشحالم که در این دیدار حاضر بودم و چنین هوادارانی را دیدم. ای کاش ما هم چنین هوادارانی را در قطر داشتیم که اینگونه به بازیکنانمان انگیزه می‌دادند. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.