انتقاد آنچلوتی از خط دفاعی رئال


سرمربی رئال مادرید بعد از شکست عجیب و سنگین برابر خیرونا به انتقاد از عملکرد مدافعان تیمش پرداخت.

4/26/2023 10:08:27 AM
کد خبر: 11038

سرمربی رئال مادرید بعد از شکست عجیب و سنگین برابر خیرونا به انتقاد از عملکرد مدافعان تیمش پرداخت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لالیگا مهمان خیرونا بود و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: شب سختی را به خاطر چنین شکستی تجربه کردیم. در خط دفاعی بد بودیم. عملکرد تیم از همه نظر بسیار پایین بود. بازیکنان رئال آشفته بودند.

او درباره تعویض ناچو گفت: فکر نمی کنم که تعویض کردن یک بازیکن به خاطر تنبیه او باشد. من نمی توانم از ناچو انتقاد کنم. تیم به دنبال تغییردادن و بهبودبخشیدن وضعیت خود بود و به همین خاطر تعویض لازم است.

آنچلوتی درباره وینیسیوس هم گفت: او از نظر فنی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد اما این بازیکن زیاد کارت زرد می گیرد و این متناسب با مهارت او نیست.

سرمربی رئال مادرید در پایان صحبت هایش گفت: شکست در هیچ حالتی خوب نیست اما گاهی اوقات مفید است. این یک واقعیت است که ما وقتی در کارهای دفاعی خوب ظاهر نمی شویم به سختی می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. در بازی امشب چنین اتفاقی رخ داد. ما در کارهای دفاعی خوب نبودیم و به همین خاطر شکست خوردیم. تیمی که می خواهد به پیروزی برسد باید در خط دفاعی کم اشتباه ظاهر شود. می دانم که هواداران عصبانی هستند و این طبیعی است. ما به فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده ایم و باید با قدرت در این دو رقابت ظاهر شد.

رئال با این شکست با ۶۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.