رونمایی فدراسیون جهانی والیبال از ستاره نوظهور


تیم والیبال لوبه در رقابت‌های لیگ والیبال ایتالیا موفق شد به فینال این مسابقات برسد. حضور ستاره بلغارستانی در این تیم به لوبه کمک کرد تا مسیر صعودش به فینال هموارتر شود.

4/26/2023 3:20:09 PM
کد خبر: 11046

تیم والیبال لوبه در رقابت‌های لیگ والیبال ایتالیا موفق شد به فینال این مسابقات برسد. حضور ستاره بلغارستانی در این تیم به لوبه کمک کرد تا مسیر صعودش به فینال هموارتر شود.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، در جریان بازی پنجم نیمه نهایی لیگ والیبال ایتالیا، دو تیم لوبه و میلانو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لوبه به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که هر تیمی در صورت پیروزی می‌توانست به فینال لیگ والیبال ایتالیا برسد و لوبه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد میلانو را شکست دهد تا بار دیگر در فینال این لیگ بازی کند.

این رقابت در چهارست و به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۷ بر ۲۵ به سود لوبه پایان یافت تا این تیم به فینال لیگ والیبال ایتالیا صعود کند. در تیم لوبه، الکساندر نیکولوف با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن زمین و لوبه نام گرفت.

فدراسیون جهانی والیبال درباره نیکولوف نوشت: لوبه و ترنتینو در فینال لیگ والیبال ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت. لوبه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با حمایت هوادارانش جلوی میلانو را گرفت و به پیروزی قدرتمند ۳-۱ رسید. الکساندر نیکولوف، ستاره نوظهور بلغارستان، روز سه‌شنبه بازی فوق‌العاده‌ای را انجام داد و با ۲۱ امتیاز عملکرد خوبی را از خود ثبت کرد.

نیکولوف در خصوص درخشش در لیگ والیبال ایتالیا واکنش نشان داد و گفت: در پایان نمی توانستم باور کنم و واقعا احساساتی شدم. لوبه فوق‌العاده‌ است و هواداران امروز فوق‌العاده بودند و ما را در تمام مدت به جلو هل دادند. این یک مسیر طولانی و پیچیده برای ما بوده است، اما ما اینجا هستیم، در فینال. اکنون باید آماده شویم و برای قهرمانی آماده باشیم.»

یوکی ایشیکاوا ستاره ژاپنی والیبال جهان هم که برای میلانو بازی می کند در این رقابت درخشید؛ درخشش این بازیکن برای برد میلانو کافی نبود. فدراسیون جهانی در ادامه نوشت: ایشیکاوا بازی درخشانی را برای میلانو انجام داد و ۲۰ امتیاز کسب کرد. 

لوبه یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایتالیا است که هفت عنوان قهرمانی دارد. لوبه ششمین حضور متوالی و مجموعا دهمین حضور در فینال ایتالیا را تجربه می کند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم والیبال ترنتینو موفق شد پیاچنزا را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.