کنعانی: آخرین اظهارنظرها در آمریکا نشانگر تغییر نگرش به ماهیت رژیم صهیونیستی است


سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: نگاهی به فضای عمومی در آمریکا به‌عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

5/1/2023 9:58:47 AM
کد خبر: 11066

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره فضای عمومی در آمریکا در خصوص رژیم صهیونیستی در رشته‌توئیتی نوشت: نگاهی به فضای عمومی در آمریکا به‌عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

وی افزود: بر اساس آخرین نظرسنجی دانشگاه مریلند، 20 درصد از جمهوری‌خواهان و 44 درصد از دموکرات‌ها، اسرائیل را ‎نژادپرست می‌دانند و حمایت از جنبش ‎تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

‏کنعانی ادامه داد: قطعاً در صورت باز شدن فضای آزادی بیان علیه صهیونیست‌ها و رها شدن آمریکا از سیطره لابی صهیونیستی و نظرسنجی گسترده و مستقل‌تر از مردم آمریکا، نتایجی شگفت‌انگیزتر علیه ماهیت و موجودیت این رژیم جعلی اسرائیل به‌دست می‌آید.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: افکار عمومی و نخبگان آمریکا حق دارند در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش باشند که؛ چرا رژیم‌های آمریکا منافع مردم این کشور و دهها کشور و ملتی که آنها را فقط به‌زبان «متحد» خود می‌نامند، قربانی رژیم غاصب، آپارتاید، غیردموکراتیک و رو به اضمحلال صهیونیستی می‌کنند؟!

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.