مدودف: پست‌فطرت‌هایِ خرابکارِ رژیم کی‌یف را باید مثل موش لِه کرد


معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.

5/23/2023 4:18:56 PM
کد خبر: 11280

به گزارش سارنا به نقل از مهر و به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فعلی و رئیس جمهور سابق روسیه، با یادآوری حمله نیروهای شبه‌نظامی اوکراین به منطقه بلگورود در خاک روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلیس به عنوان حامیان رژیم کی‌یف را مسئول این خرابکاری دانست.

مدودف تاکید کرد که ادعای کی‌یف مبنی بر عدم ارتباط با این گروه خرابکار «کذب محض» است. وی در ادامه در واکنشی تند به این حملات گفت: «این پست‌فطرت‌ها باید مثل موش لِه شوند؛ حتی اسیر هم نشوند.

وی همچنین با اشاره به افزایش احتمال ارسال جنگنده اف -۱۶ از آمریکا و اروپا به اوکراین گفت: هرچقدر تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین ویران‌کننده‌تر باشد، به همان اندازه خطر وقوع «آخرالزمان (جنگ) هسته‌ای» بالاتر می‌رود.

شبه‌نظامیان گروهی موسوم به «ارتش آزادی‌بخش روسیه» بامداد امروز ساختمان‌های سرویس امنیتی روسیه (FSB) و وزارت کشور روسیه در منطقه بلگورود را هدف حملات پهپادی قرار دادند. گفته می‌شود که ارتش اوکراین به این گروه که مخالف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است، کمک می‌کند. این گروه همچنین مدعی شده که یک روستای مرزی روسیه در منطقه بلگورود را تصرف کرده‌است. براساس گزارش‌ها، تاکنون ۱۲ غیرنظامی در این حملات به شدت مجروح شده‌اند و شرایط برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

با این حال، اوکراین ارتباط با شبه‌نظامیان ارتش آزادی‌بخش روسیه را رد و اعلام کرده که آنها مستقل عمل می‌کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.