رسانه‌های ترکیه: کشف هسته جاسوسی اسرائیل علیه ایران در استانبول / واسطه‌ی میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و موساد یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده


رسانه‌های ترکیه از بازداشت یازده نفر در استانبول به اتهام «جاسوسی برای اسرائیل علیه ایران» خبر داده‌اند. بر اساس گزارش‌هایی که از منابع قضائی و امنیتی نقل شده، واسطه میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد)، یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده است.

5/24/2023 9:44:51 AM
کد خبر: 11283

رسانه‌های ترکیه از بازداشت یازده نفر در استانبول به اتهام «جاسوسی برای اسرائیل علیه ایران» خبر داده‌اند.

به گزارش سارنا به نقل از انتخاب و به نقل از بی بی سی، بر اساس گزارشهایی که از منابع قضائی و امنیتی نقل شده، واسطه میان سرحلقه این «هسته جاسوسی» و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد)، یکی از اعضای جنبش اصلی مخالف دولت اردوغان بوده است.

به گزارش‌ رسانه‌های ترکیه، از یک سال و نیم پیش پرونده‌ای برای تعقیب اعضای «هسته جاسوسی موساد علیه ایران» در دادستانی استانبول باز شد که دو ماه پیش به بازداشت سرحلقه این «هسته» انجامید.

گفته شده در عملیاتی که سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت) در استانبول انجام داده، یازده نفر را به ظن عضویت در این «هسته» بازداشت کرد و دو مظنون هم متواری شده‌اند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.