برانکو: قلبمان با این پیروزی گرم شد/ بودیمیر؟ درباره یک بازیکن صحبت نمی‌کنم


سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برتر از پدیده بازی کرده و مستحق صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بوده است.

2/19/2019 9:13:09 AM
کد خبر: 1134

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برتر از پدیده بازی کرده و مستحق صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بوده است.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل پدیده در جام حذفی و صعود به نیمه نهایی گفت: می‌دانم که هوا برای شما و ما سرد بود اما قلب مان بعد از برد گرم شد. تبریک فراوان به بازیکنانم. باید تمرکز پیدا می‌کردند تا پنالتی بزنند.

او افزود: بیشتر از هوادارنمان تشکر می‌کنم که در این هوای خیلی سرد به ما اعتماد داشتند و تشویق مان کردند. بعد از سومین بار در پنالتی‌ها توانستیم پیروز شویم. این برد استحقاق ما بود چون از لحاظ موقعیت و آماری برتر بودیم. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه تیمش بی نظم بازی می کند هم بیان کرد: همیشه می‌توانیم روی این مساله که بازی می‌تواند بهتر باشد هم بحث کنیم. متاسفم که تیمی مثل پدیده را دست کم گرفتید. من به بازیکنانم گفتم که تجربه بازی‌های بزرگ را دارم و این یک بازی بزرگ بود. پدیده تیم سازماندهی شده‌ای است و کار مقابل آن‌ها سخت است. جایگاه آن‌ها در جدول کیفیتشان را نشان می‌دهد. آن‌ها در کنار ما، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی کاندیدای قهرمانی هستند. ما باید مدام بازی‌مان را بهبود ببخشیم. عملا در همه بازی‌هایی که داشتیم، از حریفان‌مان بهتر بودیم. بازی مقابل همچین تیمی آن هم بعد از دوازده روز سخت است. آن‌ها خیلی برای جام حذفی برنامه داشتند چون اگر ما را می‌بردند، سپاهان باید برای بازی به مشهد می‌رفت و اگر به فینال می رفتند، جام دستشان بود. به خاطر همین خیلی خوشحال هستم. به خاطر هواداران و بازیکنانم و تلاشی که کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بودیمیر هم گفت: من هرگز روی اسم بازیکنان نظر نمی‌دهم. فرقی ندارد خوب یا بد بازی کرده باشند. در صدر کار من، تیم من قرار دارد. دیروز هم گفتم ما ۵، ۶ بازیکن جدید داریم که باید خودشان را تطبیق بدهند. برای اینکار به زمان نیاز داریم. برای همه بازیکنانی که در نیم فصل به تیم اضافه شدند. ما همه می‌خواهیم تطبیق آن‌ها هرچه سریع تر باشد اما در ورزش هیچ چیزی یک شبه انجام نمی‌شود. آن چیزی که مهم‌تر است این است که ما به عنوان تیم از همه حریفان‌مان برتر بودیم. تیم هم نوسان دارد. خوشحال هستم از این بابت که همه به بردهای راحت ما عادت کرده اند.

او اضافه کرد: بابت بازیکنانی که داریم خوشحال هستم. امیدوارم این برنامه بسیار فشرده را به بهترین نحو جلو ببریم. بازیکنانی داریم که از همان دقایق اول در هر وضعیتی بازی کنند. نادری را دیدیم که جای کاپیتان‌مان به بازی آمد و بازی کرد. باید بدانیم ملی پوشان‌مان یک ماه داخل برنامه تیم ملی بودند. طبیعی است که در تیم ملی برنامه کاری‌شان با باشگاه متفاوت بود. درگیری ذهنی و روحی شان هم متفاوت بوده است. زمانی کمی هم داشته اند که از طریق تمرین خودشان را به وضعیت جدید برسانند. باید برنامه ای داشته باشیم که بازیکنان هم تمرین کنند، هم بازی کنند و هم استراحت کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.