مهم ترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی است


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: مهم ترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی است که به یک شاخص و قدرت اصلی کشور تبدیل شده است.

2/19/2019 9:21:24 AM
کد خبر: 1137

به گزارش سارنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس گفت: قرار است مجموعه‌ای با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مجمع دانشگاهیان مسلمان جهان اسلام به بررسی پیشرفت‌های 4 دهه انقلاب بپردازد این موضوع در حالی است که نظرهای دانشمندان مختلف در این رابطه مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اضافه کرد: فعالیت این مجموعه به عقیده من آغاز راه است و باید به صورت دقیق تر و کامل تر پیشرفت های انقلاب را مورد توجه قرار دهد. 

رستمی تاکید کرد: مهم ترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه علمی است که به یک شاخص وقدرت اصلی کشور تبدیل شده است، با توجه به فرموده مقام معظم رهبری تمدن امروزی غرب در حال از بین رفتن و فروپاشی و تمام شده است و جایگزین آن باید تمدن اسلامی مبتنی بر ایمان توحیدی شکل گیرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: انقلاب‌هایی که تا کنون اتفاق افتاده عمدتا بر بستر خون ریزی بوده است که در افراط یا تفریط گیر کرده اند اما انقلاب اسلامی ما کاری کرده که مردم به اخراج و بیرون کردن آمریکا از منطقه فکر می کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.