دستور مهم وزیر اقتصاد به گمرکات و بنادر/ مکانیزم اعلام هشدار فاسدشدن کالاها ‌فعال شود + فیلم


وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌همراه رئیس‌کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شدند.

6/17/2023 3:21:03 PM
کد خبر: 11448

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، ‌هفته گذشته بود که پس از بازدیدهای میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبارهای سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل‌وفصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

بر همین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌همراه رئیس‌کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شدند.

وزیر اقتصاد در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به‌محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی تأکید کرد: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالاست.

 

 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.