واکنش امیرعبداللهیان به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی: تلاش برای اتحاد میان امت اسلام همان طرح سردار سلیمانی بود


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در واکنش به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی با انتشار تصویری از سردار حاج قاسم سلیمانی در توئیتر نوشت: تلاش برای اتحاد و برادری بین امت اسلام و مردم مظلوم و آگاه منطقه، همان طرحی بود که سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، قهرمان بزرگ مبارزه با صهیونیسم و تروریسم، برای اجرای آن ۳۰ سال نخوابید! بدیهی است این طرح دشمنانی دارد، اما مهم طرح است که با جدیت در حال پیگیری است.

6/19/2023 10:24:20 AM
کد خبر: 11479

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه  ایران  به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واککنش نشان  داد.
به گزارش سارنا به نقل از انتخاب، امیرعبداللهیان روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه با انتشار تصویری از سردار حاج قاسم سلیمانی در توئیتر نوشت: تلاش برای اتحاد و برادری بین امت ‌اسلام و مردم مظلوم و آگاه منطقه، همان طرحی بود که سردار دل‌ها شهید‌‌‌ حاج ‌قاسم سلیمانی عزیز، قهرمان بزرگ مبارزه با صهیونیسم و‌ تروریسم، برای اجرای آن ۳۰‌‌ سال نخوابید!

وی افزود: بدیهی است این طرح دشمنانی دارد، اما مهم طرح است که با جدیت در حال پیگیری است.

گفتنی است که پس از سفر وزیر خارجه عربستان به ایران و تغییر ناگهانی محل نشست خبری روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما اعلام کرد که سالن نشست خبری به‌خاطر وجود تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر کرده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.