رئیسی: وزارت راه اقدامات موثر برای ساماندهی وضعیت مسکن را ادامه دهد


رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.

6/21/2023 2:34:10 PM
کد خبر: 11516

به گزارش سارنا به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک حضور وزرای جدید در دولت گفت: حضور اعضای جدید در دولت فرصتی است تا با بهره‌گیری از تجربیات پیشین و همفکری و استفاده از توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های جدید، و عزم، اراده و خرد جمعی، ماموریت‌ها و امور مربوط به دولت را موثرتر و کارآمدتر به پیش برد.

رئیس جمهور همچنین با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه دی‌الحجه و نیز اعیاد این ماه اظهار کرد: در این ماه درهای رحمت به روی انسان‌ها گشوده می‌شود و باید از این فرصت برای بهره‌مندی از عنایات الهی به ویژه در راستای حل مشکلات بهره مضاعف گرفت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.