ایران به نیابت از دنیا مقابل سونامی قاچاق مواد مخدر ایستاده است


معاون عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به نیابت از دنیا مقابل سیل و سونامی قاچاق مواد مخدر‌ ایستاده و اگر ما ۱۰۰ هزار واحد کار کنیم دنیا یک صدم درصد کمک کرده‌ است.

6/26/2023 10:54:52 AM
کد خبر: 11548

به گزارش سارنا به نقل از فارس، سردار محمد مسعود زاهدیان، معاون عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گفت وگو با خبرنگار آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش ایران در مبارزه با مواد مخدر و کمک‌های سازمان ملل متحد به ایران، اظهار کرد: سازمان ملل برای ما کَف و هورا زیادی می‌کشداما هزینه اقدامات جمهوری اسلامی ایران متناسب با اقداماتی که ایران انجام می‌دهد از سوی سایر کشور‌های دنیا و سازمان ملل متحد پرداخت نمی‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به نیابت از دنیا مقابل سیل و سونامی قاچاق مواد مخدر‌ ایستاده و اگر ما ۱۰۰ هزار واحد کار کنیم آن‌ها یک صدم درصد کمک کرده‌اند.

معاون عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: ما در راه مبارزه با مواد مخدر شهدا و جانبازانی را تقدیم این مرز و بوم کرده‌ایم که درد این جانبازان با ریال و دلار قابل اندازه‌گیری نیست.

وی با بیان اینکه کشور‌های دنیا به جای کمک به ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر، ما را تحریم می‌کنند، گفت: در این عرصه تجهیزات و امکاناتی را در مرز‌ها و مسیر‌های ترانزیتی مستقر و هزینه‌های گزافی را پرداخت کرده‌ایم اما کمک‌های سازمان ملل و دیگر کشور‌ها محدود بوده و به جای حمایت ما را تحریم می‌کنند و نمی‌گذارند ابزار‌ها و قطعات لازم را وارد کنیم.

زاهدیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای مبارزه با مواد مخدر با همسایه‌های شرقی و به ویژه افغانستان همکاری‌های صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ایران همواره با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای همکاری مشترک و ایجاد سد مقاوم برای مقابله با مواد مخدر تلاش کرده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.