میرشاد ماجدی: تیم‌های آسیایی نمی‌توانند مقابل نوجوانان ما نتیجه بگیرند


رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد خود را ارائه کرد.

6/26/2023 1:54:33 PM
کد خبر: 11557

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد خود را ارائه کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا درباره صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار کرد: به کادر فنی تیم نوجوانان آفرین می‌گویم که خیلی خوب بچه‌ها را آماده بازی با یمن کرد. از لحاظ فوتبالی نسبت به حریف سرتر بودیم اما استرس اینکه چه تیمی در پایان مسابقه راهی جام جهانی می‌شود سبب شد به بچه‌ها فشار روانی وارد شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش کادر فنی و بچه‌ها این است که دو بازی باقی مانده را پیروز شده و ان‌شاءالله قهرمان آسیا شویم. باید بگویم که تمام ۱۶ تیم در این مسابقات با بهترین تدارکات حضور یافتند اما بازیکنان باغیرت و پرتلاش تیم ملی نوجوانان با بهترین عملکرد شایستگی‌های خودشان را نشان دادند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پیش بینی من این است که  در مرحله نیمه نهایی راحت‌تر و بهتر بازی خواهیم کرد زیرا دیگر فشاری روی ما نیست. شما دیدید که در ۳ بازی گروهی بازیکنان چه قدر پرتلاش ظاهر شدند به خصوص بازی برابر کره جنوبی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد برنده شویم.

ماجدی در واکنش به این موضوع که ترجیح می‌دهد ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف استرالیا برود یا ژاپن بیان کرد: استرالیا تیمی است که بازیکنانش بسیار بلندقد و قوی هستند. ژاپنی‌ها با وجود فیزیک بدنی پایین‌تر سرعت بسیار بالایی دارند. اگر بازی‌ای که مقابل کره به ویژه در نیمه دوم انجام دادیم در نیمه نهایی تکرار کنیم تیم‌های آسیایی نمی‌توانند مقابل ما نتیجه بگیرند. البته برای ما فرقی نمی‌کند در این مرحله مقابل کدام تیم قرار بگیریم. اگر فدراسیون حمایت خود را از این تیم بیشتر کند آنها مقابل هر تیم توانایی پیروز شدن را دارند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.