حمله تروریست‌ها در پوشش ارباب‌ رجوع به مقر انتظامی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ‌گفت: در پی حمله تروریستی افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان دو نفر از همکاران انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند.

7/8/2023 4:56:35 PM
کد خبر: 11677

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سردار جلیلیان در تشریح جزئیات‌ درگیری در کلانتری 16 زاهدان اظهار داشت: اوایل صبح امروز تعداد 4 تروریست مسلح در پوشش ارباب‌رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری را داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست‌ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با مأموران انتظامی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد.

وی گفت: با حضور مقتدرانه مأموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست‌ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمین مسلح وارد برجک نگهبانی کلانتری می‌شوند و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با آتش پرحجم مأموران پلیس، در این درگیری هر 4 تروریست تا دندان مسلح در صحنه به هلاکت می‌رسند و از آنها 4 قبضه سلاح جنگی، 7 عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سردار جلیلیان از شهادت دو نیروی جان‌برکف انتظامی، سرباز وظیفه مبین رشیدی و استواریکم کادر علیرضا کیخا در این حمله تروریستی خبر داد و گفت: مأموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده‌اند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.