مسی پس از قرارداد رسمی با اینترمیامی چه گفت؟


لیونل مسی بعد از عقد قرارداد رسمی با اینتر میامی و معرفی شدن به هواداران این تیم از انگیزه بالایش برای درخشش در تیم جدیدش گفت.

7/16/2023 4:09:42 PM
کد خبر: 11745

لیونل مسی بعد از عقد قرارداد رسمی با اینتر میامی و معرفی شدن به هواداران این تیم از انگیزه بالایش برای درخشش در تیم جدیدش گفت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، لیونل مسی سرانجام در مراسمی به هواداران اینترمیامی معرفی شد و رسما با این تیم آمریکایی قرارداد امضا کرد.

او بعد از عقد قرارداد رسمی با اینتر میامی این‌گونه واکنش نشان داد: بی‌صبرانه در انتظار آغاز مسیری جدیدی در زندگی خود هستم. انگیزه بالای برای درخشش در اینتر میامی دارم و امیدوارم که بتوانم در این پروسه زیبا  و جذاب به تیم کمک کنم.

مسی ادامه داد: این فرصتی جالب برای من است. تمام فکر من این است که در این مسیر در کنار هم موفقیت کسب کنیم. امیدوارم که روزهای خوبی را در آمریکا تجربه کنم.

دیوید بکام از مالکان این باشگاه آمریکایی هم در واکنش به جذب مسی گفت: مدت‌هاست که مسی را زیر نظر داریم. من بسیار دوست داشتم که بهترین بازیکن جهان را در تیم خود داشته باشیم. 

لیونل مسی بعد از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن این تیم را ترک کرد. او باوجود پیشنهادهای بسیار خوبی که از عربستان داشت تصمیم گرفت که با دستمزد کمتری راهی لیگ آمریکا شود. قرارداد او با اینترمیامی تا سال ۲۰۲۵ است و قرار است که او برای هر فصل ۵۰ میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.