وعده رئیس‌جمهور برای توجه بیش‌تر به جامعه عشایری ایران


رئیس جمهور گفت: برنامه ویژه‌ای برای عشایر کشور در دستور کار داریم.

7/17/2023 9:54:23 AM
کد خبر: 11748

به گزارش سارنا به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ششمین سفر استانی دور دوم در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با عرض سلام به مردم سخت کوش و مجاهد این استان برایم افتخار است که دور دوم در این استان باشیم و عرض اذب و احترام داشته باشم به خانواده شهدا و حانبازان و همه مفاخر این استان و جهان اسلام هستند.

رئیس جمهور ادامه داد:  سفر اول در شرایط کرونایی انجام گرفت و امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود در این سفر در جمع مردم در مرکز استان و برخی شهرستان حاضر می شوم که مایه افتخار برای من است.

وی عنوان کرد: در دور اول مصوباتی داشتیم که با تلاش مسیولان استاندار، مدیران و نیروهای توانایی این استان و  کمکی که از مرکز انجام شد برخی پروژه‌ها ها به ثمر نشست که به مردم گزارش می‌دهیم و  مردم مصوبات از سفر اول بهره‌مند می‌شوند.

رئیسی عنوان کرد: در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان در دستور است از یریق استاندار، مردم نماینده ولی فقیه دنبال می‌کنیم کارهایی که در دست اقدام است که به نتیجه قطعی برسند، گروه هایی که اعزام شدند نیازهای استان را بررسی و در جهت رفع آنها گام بر‌میداریم.

رئیس جمهور ادامه داد: این استان دارای ظرفیت بسیار خوبی است و غیر از جهاد کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که در جهت رفع مشکلات مردم به خصوص جوانان  گام برداشته می‌ شود تا موجب اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام(ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند و باید مورد توجه قرار گیرند که کارهایی انحام شده و کارهایی توسط دولت در دست است و گام هایی برداشته شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.